מערכות ניהול


קישורים ממומנים


עו"ד יהודה טוניק, יו"ר בנועם טכנולוגיות, בכנס לבוררות בינלאומית: "1,000 תיקי בוררות מנוהלים מידי חודש הודות למערכת הממוחשבת לניהול הליכים משפטיים שפיתחנו"

עו"ד טוניק: "העולם המשפטי משלים היום את הפער הטכנולוגי שלו בהשוואה לעולם העסקי, אשר השכיל לבנות מערכות ממחושבות מותאמות לצרכיו. בעקבות שימוש במערכת CIM אנו כבר עדים לכך שהטכנולוגיה בשירות המשפט, מפחיתה בתשומות כספיות ובעומס, ומשפרת תפוקות עבודה ולוחות זמנים"

הכנס ה-2 לבוררות בינלאומית מטעם ICC (הזרוע של ארגון העסקים העולמי) נערך בשבוע שעבר, במרכז הכנסים וואהל ברמת גן, במעמד פרופסור יעקב נאמן, שר המשפטים.

עו"ד יהודה טוניק, יו"ר בנועם טכנולוגיות, הציג בכנס את המערכת האינטרנטית לניהול ממוחשב של הליכים משפטיים הרלוונטיות להליך הבוררות. עו"ד טוניק ציין כי "מערכת CIM (Claims Information Management ) שפותחה על ידי בנועם טכנולוגיות, משמשת גם לניהול בית דין אלקטרוני אונליין ראשון מסוגו בעולם". עוד ציין כי באמצעות מערכת CIM כבר נוהלו בישראל כ- 60 אלף הליכי בוררות וכי 1,000 תיקי בוררות חדשים מנוהלים על ידי המערכת מידי חודש".

לדברי עו"ד טוניק: "העולם המשפטי משלים היום את הפער הטכנולוגי שלו בהשוואה לעולם העסקי, אשר השכיל לבנות מערכות ממחושבות מותאמות לצרכיו. בעקבות שימוש במערכת CIM אנו כבר עדים לכך שהטכנולוגיה בשירות המשפט, מפחיתה בתשומות כספיות ובעומס, ומשפרת תפוקות עבודה ולוחות זמנים".

בנועם טכנולוגיות פיתחה את מערכת CIM בשיתוף עם מומחי משפט ומומחי מיחשוב ועל בסיס מחקר מעמיק שקיימה. המערכת מציעה פתרון ייעודי לניהול הליכים משפטיים ותהליכי גביה במוסדות כלכליים, ציבוריים, עירוניים ועוד, לרבות מיקור חוץ. שיתוף הפעולה עם מטריקס ושילוב הפתרון על גבי פלטפורמתDynamics CRM של מיקרוסופט, שידרג את המערכת בצורה ניכרת ומאפשר לה עתה להשתלב ביתר נוחות עם מערכות הליבה השונות הקיימות בארגון, ולחסוך לארגונים מיליוני שקלים בשנה.

עו"ד טוניק הסביר כי המערכת מיועדת לייעל באופן ניכר את הליך הבוררות וזכתה לאמון רב מצד המתדיינים. המערכת כוללת כלים, כגון: דו"חות מעקב, איחזור מידע ועוד, כשאחד מיתרונותיה המובהקים הוא האפשרות להתחבר אליה ולהשתמש בה דרך האינטרנט.

"אין היום בעולם מערכת משפטית מקוונת הדומה בעושר הפונקציונאלי שלה למערכת CIM . ואני מעריך כי הקונספט הגלום במערכת יוטמע גם בהליכי בוררות בעולם, וכי ארגונים יעשו שימוש בה גם לניהול פנימי של מחלקות משפטיות ומחלקות גביה בארגונים שלהם".

צחי זייגרמן, מנכ"ל משותף, בנועם טכנולוגיות, מסביר כי מערכת CIM רותמת את הטכנולוגיה בצורה טובה יותר, לשיפור האספקט האדמינסטרטיבי של ניהול הפעילות במחלקה המשפטית/גבייה בארגון, כדי שזו תעמוד בסטנדרטים גבוהים של שליטה, בקרה, שקיפות ואופטימיזציה של ניצול המשאבים הקיימים, לטובתה. מערכת CIM נותנת מענה לצרכים השונים בניהול מערך תביעות וגביה: ניהול הליכי עבודה, ניהול המידע והמסמכים, ניהול תעבורת מידע, ניהול כספי, בקרת תהליכים, בקרת עובדים ועוד, מאפשרת גמישות מקסימלית ודורשת התאמות מינימאליות לשיטות העבודה הנהוגות כיום במחלקות משפטיות ובמחלקות גבייה בארגונים השונים.


עו"ד יהודה הטוניק, יו"ר בנועם טכנולוגיות, צחי זייגרמן, מנכ"ל משותף בנועם טכנולוגיות ורון אהרוני, מנהל המוצר באפקט, מרכז ההתמחות של מטריקס בתחום Dynamics CRM MS.

אודות בנועם טכנולוגיות

חברת בנועם מתמחה בהקמה וניהול של מערכות מחשוב ייעודיות לניהול ובקרה של הליכים משפטיים (Claim Management) והליכי גביה של ארגונים. כמו כן, מתמחה בנועם בניהול מערכות ממוחשבות ליישוב סכסוכים בדרכים חלופיות, לרבות ניהול הליכי בוררות וגישור מסוגים שונים, הן במגזר העסקי-ציבורי והן במגזר הפרטי. במסגרת זו צברה בנועם מוניטין וניסיון רב בהקמת מערכות ממוחשבות לניהול הליכי גביה והליכים משפטיים, המותאמות ליתן מענה לצרכים של גופים כלכליים (בנקים, חברות ביטוח, עיריות, חברות טלפון, בתי חולים, מוסדות ממשלתיים ומוסדות ציבור וכו'), העוסקים בניהול תביעות וגביה בהיקף נרחב. אחד היתרונות העיקריים של חברת בנועם הוא בשילוב שהיא מציעה בין ידע וניסיון משפטי נרחב לבין חדשנות טכנולוגית.

בין הפרויקטים המרכזיים של בנועם, ניתן למנות את המערכת לניהול וסילוק תביעות בענף הביטוח, אשר הוקמה בשיתוף איגוד חברות הביטוח וחברות הביטוח בישראל ומנוהלת בהצלחה על ידי בנועם מזה שבע שנים באישור הממונה על שוק ההון במשרד האוצר. במסגרת פרויקט זה, טופלו כ-60,000 תביעות על-ידי מאות משתמשים הפזורים בכל רחבי הארץ.

אודות מטריקס

מטריקס, המעסיקה כ- 4,200 מקצועני IT הינה חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, בדיקות תוכנה, פתרונות ומוצרי תוכנה, שירותי תשתית, שירותי ייעוץ, אופשור, מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, פתרונות חומרה מובילים ותשתיות IT. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי.

מטריקס נסחרת בבורסה לנירות ערך בת"א במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2008 הגיע ל- 1.43 מיליארד שקל, הרווח הנקי הגיע ל- 67.5 מיליון שקל ותזרים המזומנים גדל ל- 98 מיליון שקל. חברות המחקר STKI ו- IDC דירגו את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל. מניותיה של חברת מטריקס הגיעו לראש טבלת המניות הפופולריות ברשימת ת"א 100 בקרב הקרנות הגדולות במשק עם שיעור האחזקות הגבוה ביותר. הנהלת מטריקס נמצאת בעשיריה הראשונה של ההנהלות המוערכות ביותר בת"א 100 על פי דירוג העיתון כלכליסט. מטריקס נסחרת גם במדד היוקרתי של 20 החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20.