ריהוט משרדי מתקפל


קישורים ממומנים


חנות הרהיטים וקסמן מציעה ריהוט משרדי חכם - ריהוט מתקפל המתאים לשימוש בבית או במשרד וחוסך במקום.

חברת וקסמן, המתמחה בתחום הריהוט המשרדי, מציגה מוצר חדש, פטנט רשום: ריהוט משרדי חכם. מדובר בשולחנות מתקפלים במגוון עיצובים, המתאימים לשימוש בבית או במשרד.

לדברי מיכל וקסמן שפירא, מנכ"לית חברת וקסמן, מלבד היותם שולחנות מעוצבים, המוצר מספק את הפתרון המושלם לריהוט הכרחי בחללים קטנים ומתגבר על קשיים כמו חלל קטן, מקום לאחסון וכדו' ומאידך המוצר מתאים מאוד לחללים רב תכליתיים מיוחדים הדורשים שינוי תמידי בחלל. וקסמן מוסיפה כי השולחן מתקפל בקלילות ללא מאמץ ומתכוונן בגובה שלו בהתאמה.

טופ השולחן מגיע בגימור פוליפרופילן ייחודי הניתן לניקוי בקלות. קיימים שלושה גוונים לבחירה: לבן, אדום ושחור. ניתן להזמין שולחן עגול בקטרים שונים או שולחנות מרובעים במידות שונות. רגלי השולחן מעוצבות מאלומניום. כמו כן השולחן יכול להגיע בגובה שולחן רגיל או בגובה שולחן בר.

מחירים: החל מ- 1640 ₪.

ניתן להשיג בחברת וקסמן ריהוט משרדי - הלח"י 28 בני ברק. www.waxman.co.il

חברת וקסמן נוסדה בשנת 1977 והיא בבעלות משפחת וקסמן. וקסמן מתמחה בענף הריהוט המשרדי ומהמובילות בארץ בתחום. חברת וקסמן מייצרת את מוצריה במפעל החברה שבאזור התעשייה סגולה בפ"ת, כמו כן, וקסמן מייבאת לישראל באופן בלעדי את המותגים: VIGANO , INFINITY , LEVESTA ,MOVING.

מאת: ארד תקשורת