תוכנות ניהול לבתי השקעות


קישורים ממומנים


One1 תפיץ את פתרון ה- CRM של ג'נריקס הישראלית המספק פתרון כולל לניהול בתי השקעות. Finansys הנו מוצר CRM תפעולי הנותן מענה להחלטות ועדת בכר ולרגולציות בשוק ההון.

חברת התוכנה One1 נבחרה על-ידי חברת התוכנה הישראלית ג'נריקס (GeneriX) כמפיצה של Finansys - מוצר CRM תפעולי כולל ייחודי פרי פיתוחה של GeneriX, אשר מעניק פתרון כולל לבתי השקעות, ומבוסס על פלטפורמת Dynamic CRM 4.0 של מיקרוסופט.

המוצר פותח לאור הדרישה שנוצרה בשוק ההון בעקבות ועדת בכר והחלטות הרגולטור, והתמורות בשוק ההון שאופיינו בגידול ניכר של עמיתים בבתי ההשקעות, וכן בפעילות רבה מול גורמי חוץ ופנים ארגוניים.

אמיר רמון, מנהל מגזר הפיננסי ב- One1, אומר כי Finansys מציע פתרון כולל לתהליכי ניהול הלקוחות ולתהליכי התפעול בחברה, תוך שקיפות מלאה בין בעלי התפקידים השונים. כמו כן מציע Finansys תמיכה בריבוי ממשקים, תוך הקפדה על הוראות הרגולטור ואבטחת המידע.

טל גור אריה, מנכ"ל ג'נריקס, מציין כי מעבר ליכולות המובנות בפלטפורמת Dynamic CRM, המוצר מציע מודולים מורחבים לטיפול בפעילות השוטפת בבתי ההשקעות, כגון: שירות לקוחות ותמונת לקוח מלאה, תפעול קופות, שימור לקוחות, ניהול מערך סוכנים - כולל בילינג, טיפול בגבייה ממעסיקים, ניהול עמלות למפיצים ועוד.

יאיר לוינשטיין, מנכ"ל אלטשולר שחם גמל, אשר משתמש בהצלחה ב- Finansys, אומר כי לאחר בחינת החלופות בשוק התוכנה היה לו ברור כי אין פתרון מחשובי מקיף וכולל אשר עונה לצרכי הארגון, ואשר נותן מענה בשירות מהיר ואיכותי ללקוחות, לסוכנים וליועצים. כמו כן, מערכת התפעול של הבנקים אינה עונה על דרישות אלה, ואינה מאפשרת תפעול ניהול, שירות ושימור לקוחות.

"מערכת Finansys שהוטמעה בארגון על-ידי GeneriX העלתה את יעילות העובדים ושיפרה את תהליכי העבודה. תהליכים רבים מוחשבו, וכפועל יוצא חסכה המערכת כ- 20% מעלויות כוח אדם בתפעול ובשירות", אומר לוינשטיין, המציין כי Finansys גם נותנת מענה לדרישות חוזר אבטחת המידע של משרד האוצר, ומטפלת בנושא החשוב של שימור לקוחות.

אודות One1

One1 נמנית על חמש חברות שירותי ה- IT המובילות בישראל, עם הכנסה שנתית של למעלה מחצי מיליארד ₪. One1מעסיקה כ- 1,300 עובדים ומספקת ללמעלה מ- 1,000 לקוחות בישראל וברחבי העולם, שירות אישי ומקצועי המשלב תכנון והטמעה של פתרונות בתחומי התוכנה והתשתיות, תוך מתן ביטוי לתפישת החברה כ- One Stop Shop.
One1 הינה החברה המובילה בישראל בתחומי ERP, CRM, BI ו- SOA.

בנוסף לכך, החברה מתמחה בפתרונות ניהול מחזור חיי מוצר- CAD & PLM Solutions, אחזור מידע, אבטחת מידע והמשכיות עסקית, ומספקת ללקוחותיה מענה במודל Offshore ובאמצעות יועצים. כמו כן, משווקת One1 מוצרי תוכנה וחומרה בינלאומיים וכך מציעה ללקוחותיה פתרונות מקצה לקצה.