השכרת רכב לחרדים


קישורים ממומנים


נתונים סטטסיסטיים מסיכום של חברת השכרת הרכב "הרץ" במגזר החרדי בארץ ובעולם.


חודש תשרי על חגיו ומועדיו התאפיין בביקושים גבוהים ואספקה של מאות כלי רכב בסניפי 'הרץ – השכרת רכב וליסינג בארץ ובעולם', הפרושים בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ. לאורך תקופה זו, כל אנשי המכירות והדיילים גויסו למשימה על-מנת לשרת את ציבור הלקוחות שצבא על דלפקי הסניפים.

הלקוחות אופיינו מציבור חרדי מהארץ, לצד תיירים חרדיים שהגיעו מחו"ל לשהות בארה"ק בחגים, בצל חצרות האדמו"רים והיכלי הישיבות, ורובם ביצעו את ההזמנה באמצעות סניפי החברה ממקום מושבם בחו"ל.

מ'הרץ' נמסר, כי מתום תקופת בין הזמנים של חודש אב, חלה היערכות לוגיסטית מקיפה באגפי התפעול, השירות והמכירות של הרץ, על-מנת לספק את הביקושים שהיו צפויים לחודש תשרי.

ההזמנות של הציבור החרדי הסתכמו במאות כלי רכב מכל הסוגים והרמות, והתאפיינו במיוחד במכוניות משפחתיות, מיני וואנים, לצד רכבי מיני פרטיים. לדברי אנשי התפעול בהרץ, הביקושים נמשכו ממש עד לסיום תקופת בין הזמנים - ראש חודש חשון.

צביקה כהנא, מנהל המגזר החרדי בהרץ מציין, כי הלקוחות הביעו את שביעות רצונם מהשירות האדיב והאישי שקיבלו מאנשי השירות המוצבים בסניפים. "הרץ הוכיחה שוב כי נאמנותה המתמשכת לציבור החרדי משתלמת, מאחר וחודש תשרי הוכיח כי ציבור זה הצביע ומצביע בגלגליו - 'הרץ'".

מאת: עזריאל שטיינר יחסי ציבור ותקשורת

מאמרים קשורים:
איך מכינים את הרכב לקראת החורף?