בינה עסקית


קישורים ממומנים


NetApp זכתה בפרס החדשנות של Oracle בזכות שימוש חכם בכלי הבינה העסקית וניהול ביצועי הארגון של Oracle.

מתוך הכרה בשימוש החדשני שעושה NetApp בתוכנת Oracle Business Intelligence, הכריזה Oracle על NetApp כזוכה בפרס החדשנות של Oracle לשנת 2009 בקטגוריה "בינה העסקית/ניהול ביצועי ארגון". NetApp זכתה לכבוד זה בזכות תוכנית הבינה העסקית הארגונית (eBI) שלה, המאפשרת יכולות ניתוח חזקות בשימוש ב-Oracle Business Intelligence (BI) Suite Enterprise Edition (EE) ומחסן נתונים ארגוני שזמן ההשבתה שלו שואף לאפס באמצעות פתרונות האחסון של NetApp.

במהלך השנה האחרונה, NetApp יצרה חזון בינה עסקית ארגונית וארכיטקטורת בינה עסקית חדשנית ומתקדמת באמצעות Oracle BI Suite EE ופתרונות האחסון של NetApp. פתרון eBI החדש משנה את אופן השימוש של NetApp במידע ומשיג את המטרות אליהן שאפה הבינה העסקית מזה זמן רב, כולל רענון נתונים מדי שעה או כמעט בזמן אמת, ניתוח תפקודי מבוסס-תפקיד ביישום eBI חכם ואינטואיטיבי אחד, דרכים רבות לצפייה בנתונים ופתרונות עסקיים אנליטיים מהירים. יתרה מכך, פתרון eBI של NetApp מאפשר יכולות מתקדמות חדשות רבות, המסייעות להאיץ תהליכים עסקיים ולשפר את הפרודוקטיביות.

"ההכרה של Oracle בתוכנית eBI שלנו היא עדות להצלחת התוכנית שלנו ושל צוות ה-IT שיצר אותה", אמרה מרינה לווינסון, סגנית נשיא בכירה ומנהלת מערכות המידע של NetApp. "אנחנו מאמינים שתוכנית eBI שלנו היא פתרון ופלטפורמה ראשונים לבינה עסקית ארגונית- משולבת באמת בחברה השווה מיליארדי דולרים. הפרס מדגיש את חדשנות ה-IT ששיפרה באופן דרמטי את הדרך שבה אנו משתמשים במידע כדי לתמוך ביכולת קבלת ההחלטות האסטרטגיות בחברה שלנו".

פרסי החדשנות של Oracle מוענקים על-ידי ועדת פרסים, המורכבת מחברים ב-Oracle וצדדים שלישיים, כולל קבוצות משתמשים. המועמדים לפרסים נשפטים במגוון גורמים, כולל רמת ההשפעה (החזר על השקעה/יתרונות עסקיים) ביחס לגודל הארגון, רמת האימוץ על ידי משתמשים, כיצד החדשנות שינתה את הארגון ותוכניות עתידיות לשינויים.

אודות NetApp

NetApp היא יצרנית של פתרונות חדשניים לאחסון ולניהול נתונים שמקדמים פריצות דרך ומאפשרים יחס יוצא דופן של עלות-תועלת.

מאת: allmedia ייעוץ תקשורתי שיווקי

מאמרים קשורים:
הקצאות הון בחברות הביטוח
צפייה במחשב דרך הטלוויזיה
קבוצת מיחשוב מערכות מידע
מערכת לניהול מסמכים