עריכת מסמכים דיגיטלית


קישורים ממומנים


קבוצת אמן הפיצה גרסה חדשה (3.6) של מערכת עריכת מסמכים הדיגיטאליים FormIt. הגרסה החדשה הופצה לכלל לקוחות הקבוצה בתחום, ביניהן שלושת המפעילות הסלולאריות וחברות נוספות.

מערכת ה-FormIT מציעה פתרון חדשני ומוכח אשר מאפשר לארגונים ליצור ולערוך חשבוניות, דפי פירוט, קבלות מסמכים שיווקים ללקוח וכו', על ידי בניית תבנית מסמך - וכנגזרת מכך הגדרת סגמנט המייצג חלק ממבנה היררכי של המסמך כולו. הפתרון בלתי תלוי במערכת כלשהי ומאפשר גישה לכל מקור מידע הקיים שניתן יהיה לממש במסמך.

בגרסה החדשה נוספו מגוון יכולות חדשות, כגון תמיכה בקובץ PDF אינטראקטיבי (IPDF), שילוב של ברקוד במסמך ותצוגות גרפיות מותאמות אישית. נוספו גם שני מנגנונים תפעוליים אשר משפרים את זמני התגובה וכן מודול חדשני המאפשר תמיכה במספר סביבות עבודה. יכולת חשובה שהתווספה לגרסה היא היכולת לנהל סטטוס ברמת המסמך הבודד וברמת מאגר מסמכים.

מערכת FormIT של קבוצת אמן מציעה ממשק GUI קל ונוח לשימוש המאפשר הגדרה, תחזוקה וניהול של חשבוניות בפורמטים שונים. שינויים במבנה ובסידור המסמך מבוצעים בפשטות ומיושמים הלכה למעשה במסמך באופן מיידי ללא צורך בפיתוח נוסף.

המערכת עושה שימוש בטכנולוגיית ETL המבוססת על פלטפורמת ה- PowerCenter של אינפורמטיקה כעמוד השדרה בתהליכי הריצה ובביצוע חישובים לוגיים ועסקיים. בדרך זו מתאפשר שימוש בבסיסי נתונים גדולים ומורכבים תוך גישה למספר מקורות מידע רחב, הקטנת משאבי פיתוח וקיצור זמן להדפסה.

דוד פוגל, מנהל השיווק והמכירות של תחום הפיננסים בקבוצת אמן, אמר: "הגרסה החדשה של מערכת ה- FormIT מאפשרת יצירת קבצי HTML ו- PDF באופן אוטומטי, ללא תלות בגורמים חיצוניים ובמערכות מסורבלות. החשבוניות החכמות שמפיקה המערכת תורמות לשיפור זמני ריצה של מחזור חיוב ולעימוד מחדש של חשבוניות לחסכון בכמויות הדפים המודפסים. השימוש במערכת יוצר ארכיון מובנה המספק מאגר מידע לכלל הארגון עבור אינטרנט,IVR, נציגי שירות לקוחות ועסקים - חסכון מובנה גם בנפח אחסון ובזמן עבודה של נציגי שירות ומביא לחסכון בשינויים רגולטוריים ועיצוביים – חסכון של 50% בזמן העבודה".

אודות לשכת השירות בקבוצת אמן

לשכת השירות של קבוצת אמן מספקת פתרונות הפצה דיגיטאליים ודפוס לכלל הגופים במשק. היתרון של לשכת השירות של אמן נעוץ בעובדה כי ניתן להתממשק לכל מערכת קיימת או לקלוט כל סוג או מבנה של קבצים ולהתחבר לכל בסיס נתונים של הלקוח. הפתרון המוצע כולל ממשק לכל ערוצי הפצה – IPOST EMAIL , SMS , FAX ובית דפוס.
לשכת השירות של קבוצת אמן מספקת כיום שירותים של הפקת מסמכים דיגיטאליים מורכבים (חשבוניות, טפסים ודו''חות), הצפנת מסמכים, חיתום דיגיטלי, הפצה בדואר ו/או במייל ו/או בפקס, ממשק (הפקה ועימוד) לבתי הדפוס עבור כל סוגי מסמכים.

מערך התפעול באמן העובד כ- 30 שנה ומתפעל מספר רב של קופות הצטרף לאחרונה להפצה החכמה של לשכת השירות להפצה ומפיץ כ- 100,000 דיווחים מדי רבעון. לשכת השירות מפיצה מעל לחצי מיליון מסמכים מדי חודש.

אודות קבוצת אמן

קבוצת אמן מובילה את שוק ה-IT בישראל עם עולם של פתרונות, שירותים ומוצרים בתחום התוכנה. לחברה המונה כ-800 עובדים ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל, חברות בנות בארץ ובמזרח אירופה (פולין ורוסיה).

חטיבת המוצרים של קבוצת אמן מייצגת בישראל, בין השאר את החברות Citrix, Informatica, Trillium, Symantec, HP, Orsyp ועוד. החברה מציעה מגוון של שירותים ופרויקטים מתקדמים בתחומי אינטגרציה ואיכות נתונים, תשתיות, פיתוח תוכנה, הנדסת אנוש בתוכנה, מיקור חוץ, אבטחת מידע, שו"ב, ERP&CRM ועוד.

מאת: קו ישיר יח"צ