חנות אופנה לילדים


קישורים ממומנים


מותג הילדים EPK המונה כ-100 סניפים בדרום אמריקה ובספרד, ייכנס באמצעות איש העסקים אדמונד משען בחודש מרץ לישראל ויפתח 3 סניפי דגל בהשקעה של 2,000,000 ₪.

הקונספט של הרשת הינו סניפים רחבים המשתרעים על כ-140-240 מ"ר המציעים מגוון רחב של בגדים ואקססוריז לתינוקות וילדים מגיל 0 עד גיל 12, בהשראת הטרנדים האחרונים בעולם האופנה. הבגדים איכותיים ומעוצבים בצרפת, עם נגיעות אמריקאיות, מה שהופך את הקולקציה לאטרקטיבית ואידיאלית לילדים.

המותג עתיד להיכנס לארץ ב-1 למרץ ולפתוח שלושה סניפי דגל מרכזיים: בקניון ארנה הרצליה, קניון מלחה בירושלים וקניון סטאר סנטר. הרעיון הוא לפתוח עד אוגוסט 2010, עוד שלושה סניפי דגל במרכזי קניות אסטרטגיים.

EPK היא רשת קונספט המעוצבת בסגנון בוטיק ייחודי המציע בגדים לבנים ולבנות באופן שווה. זכייני המותג בארץ הם משפחת משען, יהודים מוונצואלה אשר החליטו להשקיע בישראל, הבן אדמונד משען כבר עלה לארץ יחד עם משפחתו והוא יהיה מנכ"ל המותג בארץ. מלבד שתי הקולקציות הגדולות אשר מעוצבות לחורף ולקיץ, מציעה הרשת שמונה קבוצות נוספות המתעדכנות באופן שוטף וגורמות ללקוחות לשוב ולבקר בחנות מדי זמן מה. הרשת מאמינה כי הדבר החשוב ביותר הוא הקשר עם הלקוח ולכן שומרת על נאמנותם ושביעות רצונם של לקוחותיה.

ערכי המותג EPK מתבסס על שילוש של: עיצוב, מחיר ואיכות: הבגדים מעוצבים בהתאם לטרנדים האחרונים בעולם האופנה ומעניקים תחכום לצד נוחות מקסימאלית, המחיר אטרקטיבי ונמצא מתחת לרמת המחירים המקובלים בשוק הישראלי ביחס לעיצוב ולרמת האיכות של בגדי האופנה. איכות הבגדים היא מגבוהה בשוק. האסטרטגיה המרכזית של הרשת בישראל היא לעשות מהפיכת שירות, כך שהלקוחות ייהנו מהשירות האדיב והמהיר ביותר הבא לידי ביטוי במוכרים מנוסים ואדיבים, מספר רב של קופות בכל סניף ושירות החלפת מוצרים.

לדברי אדמונד משען, בעלים ומנכ"ל הרשת בישראל: "רשת הבגדים החדשה מביאה חידושים בתחום בגדי הילדים בארץ בעיקר בתמהיל החנויות שלה. פרופורציית בגדי הבנים והבנות תהיה 50/50, כמו כן אנו מאמינים בחוויית קנייה משותפת ולכן אפשר יהיה למצוא בגדים דומים לתינוקות, ילדים".

עוד מוסיף משען: "החניות יהיו גדולות במיוחד, יותר מפי שניים משטחה של חנות ממוצעת לבגדי ילדים בארץ. בנוסף, אנחנו רוצים להביא לארץ את מהפיכת השירות, במקום להסתפק בשתי קופות ותורים ארוכים, בכל חנות תהיינה 2 קופות כאשר השאיפה היא לגדול ל-4 קופות בחנות אשר יקצרו את התורים הארוכים".

כיום, הרשת פועלת בוונצואלה, קוסטה ריקה, קולומביה, אקוודור, ספרד, הונדרס, ברזיל, הרפובליקה הדומיניקית ופרו. מספר הסניפים הרב ביותר הוא בוונצואלה, שמאז 2001 פתחה 20 סניפי דגל בכל רחבי המדינה.

המותג EPK הוא בבעלות של איש העסקים פטריק לרט, יהודי צרפתי, הנשוי לאלכסנדרה, מעצבת הרשת. הוא הגה את הרעיון לפני כ-10 שנים ופתח את החנות הראשונה בקראקס שבוונצואלה.