לדבר בטלפון ללא התחייבות


קישורים ממומנים


בזק מציעה שלושה מסלולי טלפוניה חדשים ללא התחייבות במחירים של החל מ-59 ש"ח לחודש וגם מסלול סופשבוע במחיר של 2ץ50 ש"ח לחודש.

בזק משיקה מחר שלושה מסלולי טלפוניה חדשים. יחד עם המסלולים הקיימים, עומד כעת מבחר מסלולי הטלפוניה של בזק על 19 מסלולים המאפשרים לכל סוגי הלקוחות לחסוך עשרות שקלים בהוצאות התקשורת שלהם מידי חודש. בזק מציעה את המסלולים החדשים גם ללקוחות קיימים וגם ללקוחות חדשים.

המסלול הראשון, אותו משיקה מחר בזק נקרא, "מסלול מדברים בבית", אשר במסגרתו יוכל לקוח ליהנות מקו טלפון + חבילה של 200 דקות ליעדים נייחים בכל שעות היממה, במחיר של 59.90 שקל בלבד (המחיר כולל דמי שימוש חודשיים). דקת שיחה מעבר למכסת 200 הדקות תעלה 10 אגורות ליעדים נייחים. לצורך המחשה, במסגרת המסלול החדש, 200 דקות שיחה יעלו ללקוח 6.08 שקלים, זאת לעומת 22.58 שקל (בשעות השיא), שלא במסגרת המסלול.

מסלול נוסף אותו תשיק מחר בזק, "מסלול חופשי בבית", מאפשר ללקוח לדבר בחודש 400 דקות שיחה ליעדים נייחים בכל שעות היממה, בתשלום חודשי של 69.90 שקל. גם במסלול הזה דקת שיחה מעבר למכסת הדקות תעלה 10 אגורות ליעדים נייחים. לצורך המחשה, במסגרת המסלול החדש, 400 דקות שיחה יעלו ללקוח 16.08 שקל, זאת לעומת 45.16 שקל שלא במסגרת המבצע.

ולבסוף, מסלול אטרקטיבי במיוחד למדברים הרבה בסוף השבוע, "מדברים בסוף השבוע", המעניק ללקוחות 1000 דקות שיחה בחודש ליעדים נייחים, בתשלום חודשי של 2.50 שקלים בלבד. מדובר על יום שישי מהשעה 13:00 בצהריים ועד ליום ראשון בשעה 07:00 בבוקר. לצורך המחשה, עלות 1000 דקות שיחה בסופי שבוע עומדת על 46 שקל (לפי תעריף שפל), ובמסגרת המסלול החדש יעלו 1000 דקות שיחה רק 2.5 שקלים.

חשוב לציין כי, בשונה מחברות תקשורת אחרות, ההצטרפות למסלולים החדשים של בזק אינה כרוכה בכל התחייבות מצד הלקוח ואינה מוגבלת בזמן.

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, "בדקנו ומצאנו כי לקוח ממוצע של בזק מדבר מהבית כ- 320 דקות בחודש לטלפונים נייחים. המסלולים החדשים נותנים מענה למגוון רחב של לקוחות, מאלו הממעטים לדבר ועד לאלו המדברים מעל הממוצע. המסלולים החדשים, למעשה נותנים ללקוחות את האפשרות לדבר חופשי מבלי לחשוב על החשבון. אין לי ספק כי המסלולים החדשים מייצרים ערך מוסף אמיתי במחיר משתלם".