טורנדו - מזגן מיני מרכזי אינוורטר


קישורים ממומנים


מזגן מיני מרכזי אינוורטר חוסך עד 50% בצריכת החשמל בכך שהוא מתאים את ההספק למספר הנפשות בבית. סמנכ"ל השיווק של טורנדו: "מדובר במהפכה טכנולוגית בתחום המיזוג המיני מרכזי"

חושבים על מזגן מיני מרכזי אך חוששים מההוצאות על חשמל? לטורנדו יש פתרון עבורכם: חברת טורנדו מוצרי צריכה משיקה את טורנדו מיני מרכזי Inverter , מערכות מיני מרכזי בטכנולוגיית האינוורטר, שהיתרון הגדול שלהן בכך שהן חוסכות עד 50% בצריכת החשמל לעומת מערכות מיני מרכזי בטכנולוגיה הקיימת!

מערכות מיני מרכזי ממזגות לרוב חלק גדול מהבית או את כולו ועל כן גוזלות צריכת חשמל מרובה. טכנולוגיית האינוורטר החדשנית מאפשרת למזגן להתאים את תפוקתו בהתאם למצב המשתנה בחדר (מספר הנפשות בבית, תנאי מזג האוויר מחוץ לבית, מבנה הבית') ובכך לחסוך על 50% מצריכת החשמל. כך למשל, במידה שבבית נמצאים רק שני אנשים בחדר אחד המערכת תעבוד בתפוקה נמוכה מאוד, ולא במלוא תפוקתה כמו המזגנים הרגילים.

לדוגמא, טורנדו מיני מרכזי אינוורטר 4 כ"ס יכול לעבוד בתפוקה של 1.5 כ"ס (תפוקה של מזגן לחדר שינה אחד) ועל כן צריכת החשמל תהיה בהתאמה. כמו כן, המזגן דואג תמיד לשמור על טמפרטורה יציבה כך שיהיה נעים לכולם בבית. טורנדו מציעה גם פתרון נלווה למערכות המיני מרכזי אינוורטר, מערכת טמפיום, המאפשרת שליטה מלאה בכל חדר, עם שלט נפרד המאפשר הדלקה, כיבוי או שינוי טמפרטורה. בכך מקבלים במערכת אחת גם חסכון מהותי בחשמל וגם שליטה על האזורים בבית אותם רוצים למזג.

מזגני טורנדו מיני מרכזי אינוורטר מיוצרים במפעל השלישי בגודלו בעולם, המייצר בסטנדרט איכות מהגבוהות בעולם ועומד בסטנדרטים של תווי תקן בינלאומיים מחמירים. חברת טורנדו האמינה באיכות המזגן החדש מעניקה ללקוחותיה חמש שנות אחריות מורחבות על המזגן.

לדברי גלית מסד, סמנכ"ל השיווק של טורנדו: "ישנה חשיבות עבורנו ללמד את הצרכן לחסוך באנרגיה ולעבור לצריכה נבונה של מזגני אינוורטר, לכן גם מחירו של המזגן מיני מרכזי נקבע על-פי מטרות אלו ותומחר רק ב-30% תוספת למזגני המיני מרכזי הרגילים. באופן כזה הפרמיה שישלם הצרכן על מזגן טורנדו מיני מרכזי אינוורטר מול מזגני מיני מרכזי בטכנולוגיה קיימת תחזיר את עצמה בשנתיים הראשונות של השימוש במזגן ובכל השנים הנוספות יוכל הצרכן ליהנות ממזגן חדש ומתקדם החוסך לו משמעותית בהוצאות החשמל.

אין לי ספק שמערכות טורנדו מיני מרכזי Inverter החסכוניות בחשמל ומאפשרת לשלוט באזורים הממוזגים במחיר כדאי ועם חמש שנות אחריות יובילו להיעלמותם של מערכות המיני מרכזי עם הטכנולוגיה הקיימת שלא תהיה הצדקה אמתית לרכישתן".

על טכנולוגיית אינוורנטר

מזגני אינוורטר הם בעלי טכנולוגיית מנוע חכם היודע להתאים את פעולת המיזוג לתנאים הסביבה בהתאם לתנאי החדר המשתנים ועל כן אינו עובד במלא התפוקה כמו מזגן רגיל אלא בתפוקה משתנה ובאמצעות כך גם צורך פחות חשמל ועשוי להגיע אף לחיסכון של עד 50%. בצריכת החשמל. כמו כן המנוע אינו כבה ונדלק במהלך ההפעלה אלא עובד באופן רציף פרט המסייע גם כן לתרומה בחסכון באנרגיה ולאריכות חיי המנוע".

מאת: ארד תקשורת