מבצעים על מזגנים


קישורים ממומנים


רשת 'טרקלין יאקאב חשמל' יוצאת במבצעים למזגנים לקראת חודשי החורף האחרונים: רוכשים מזגן מכל סוג במחיר החל מ-1,290 ₪ בלבד, בפריסה של עד 24 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה, ומקבלים ערכת התקנה ב-199 ₪ בלבד.

בקמפיין ראשון מסוגו, יוצאת הרשת במבצע תחת הכותרת "מהר לפני שהמבצע יתקרר", במטרה להציע ללקוחות להצטרף למבצע האמור, בטרם הלחץ הצפוי להיות לקראת חודשי הקיץ הקרבים והלוהטים.

ר' שמואל יאקאב, מנכ"ל הרשת אומר, כי מניסיון של שנים קודמות נוצר עומס במחלקת שירות הלקוחות בימי השרב הלוהטים של הקיץ ולכן מומלץ לרכוש את המזגן מוקדם ככל שניתן ולהזמין את ערכת ההתקנה במחיר המבצע בטרם יסתיים המבצע.

מהרשת נמסר, כי המבצע הגדול מתייחס לרכישת אחד מהמזגנים מכל הסוגים המובילים בישראל, הכולל את המותגים: טורנדו, אלקטרה, תדיראן, אמקור, LG, אלקו הייטק ועוד, בפריסה נוחה של עד 24 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה כולל מחיר ערכת ההתקנה.

יאקאב הוסיף, כי ימי הקיץ הלוהטים האופייניים לאזורנו והטמפרטורות ההולכים וגדלים משנה לשנה, הופכים את הצורך למיזוג אוויר לצורך בסיסי ואלמנטרי. בתכנון נכון של איש מזגנים מקצועי, ניתן בקלות לקרר את כל חלקי הבית בעלות נמוכה יחסית. "המבצע הנוכחי נועד להביא מזגן לכל בית וחדר בקלות, בהקלה משמעותית לציבור הלקוחות ברכישתו והכל באחריות מלאה ובלעדית של היצרן והיבואן יחד עם הרשת המוכרת את המוצר".

מאת: טריו יחסי ציבור