ייעוץ לעיצוב פנים בבית


קישורים ממומנים


רשת ACE ובית הספר הגבוה לעיצוב, 'שנקר', יוצאים בפעילות משותפת במסגרתה יעניקו סטודנטים ובוגרי המגמה לעיצוב פנים בשנקר, ייעוץ ללקוחות רשת ACE, ללא תשלום בסניפי ACE המרכזיים.

החל מהיום- 28 בפברואר 2010, כל לקוח שיחפוץ, בפגישה אישית של כ- 40 דקות עם מעצב – יוכל לזכות בה. הלקוחות יוודעו לפעילות ויפגשו את הסטודנטים בעמדה ממותגת ייחודית, שתוצב בחללים שקטים בסניפים. הפגישה תיערך באותו אופן וסדר המקובלים בענף הייעוץ והעיצוב, כפי שמתנהלות פגישות מעצבים ולקוחותיהם.

במהלך הפגישה יוכלו לקוחות ACE ליהנות מייעוץ והסברים בכל תחומי הבית וסביבתו: עיצוב מחדש של חלל מסוים בבית, בחירת צבעים ורהיטים, שיפוץ חדר האמבט, חדר הילדים וכד'.

לצורך הפעילות המשותפת של רשת ACE ושנקר יופעל מוקד טלפוני (*) ייעודי בקידומת 1-800 שיחת חינם. המוקדנים ינתבו את הלקוחות לפגישה עם מעצב סטודנט או בוגר מבית-הספר שנקר, תוך הגדרת מטרה, רישום תנאים ומידות ומיקוד צרכים טרום הפגישה, על מנת שזו תהיה יעילה ומקצועית ביותר.

הפעילות תתקיים החל מה-28.2.10 ועד ה-12.3.10

לדברי רונית חביב, סמנכ"לית השיווק ברשת ACE, הרשת ממשיכה לחדש ולהוביל בתחום הבית וסביבתו ולהעניק ללקוחותיה שירות ייחודי ומקצועי. הפעילות עם שנקר ראשונה מסוגה, מעניקה ערך מוסף ללקוחות הרשת וערך רב של התנסות למעצבים, ומחזקת את תדמיתה של ACE כרשת המקצועית והאיכותית בישראל. "שנקר היא חותמת איכות ומצוינות בלתי מתפשרת בכל הקשור להבנה ויישום של חומרים, מגמות וזרמים בעיצוב ואדריכלות. החיבור ל- ACE מאפשר למעצבים לצבור ניסיון חשוב ולפגוש קהל לקוחות פוטנציאלי. חיבור מקורי זה מועיל בעיקר ללקוחות ACE בתקופה הכי "מעוצבת" בשנה – טרום חג הפסח והכנת הבית לימי החג, לאירוח ולאביב – קיץ הקרבים".

לדבריה, פעילות משותפת זו מצטרפת לסדרת חיבורים מעניינים, המיטיבים עם לקוחות רשת ACE כגון: סדנאות הדרכה בשיתוף עם טמבור, לצורך הכרת מגוון מוצרי הרשת לרבות צבעים וציפויים שונים של טמבור, וכן הדרכות (הרצאות מקצועיות תיאורטיות ומעשיות) בסניפי ACE מטעם המומחים של מרכז הבניה הישראלי.

חביב מוסיפה כי בכוונת ACE להמשיך ולהגביר שיתופי פעולה במודלים הללו בכלל ועם שנקר בפרט.

רשת אייס אוטודיפו בע"מ הינה חברה ציבורית בשליטת קבוצת גאון וקבוצת זבידה. הרשת מונה 52 סניפים ברחבי הארץ, מתוכם 35 סניפי ACE, 17 סניפי אוטודיפו, 5 סניפי נרות בשינקין וסניף אחד להיפר רוזנפלד. ACE היא זכיינית של רשת ACE HARDWARE האמריקאית, המונה יותר מ-5000 סניפים ברחבי העולם. ב-ACE ניתן למצוא את כל הפתרונות לשיפור הבית, עיצובו ואחזקתו - תחת קורת גג אחת במגוון מחלקות.

מאת: ארד תקשורת