דגם חדש לנעלי טימברלנד


קישורים ממומנים


רשת "טימברלנד" משיקה סנונית אביב ראשונה: דגמי נעלי סניקרס אופנתיות לגברים בעיצובו של מעצב העל ההולנדי ואן בומל אשר בבעלותו חברה לנעליים בעבודת יד תחת השם:" Floris rush van bommel & Timberland ".

ישראל הינה בין המדינות הבודדות בעולם שנבחרו ע"י טימברלנד העולמית לשווק את הליין הייחודי, שכולל שישה דגמים , הנושאים את תוספת לוגו הליין - & .

הליין הססגוני מתהדר באיכויות הגבוהות והבלתי מתפשרות של נעלי טימברלנד ובמראה אורבני מודרני המתאים לכל גיל ומצטיין בשילובי עורות כמו שילוב עור הפוך יחד עם עור קרוקו, היוצרים מראה ייחודי ויוצא דופן.

בין פריטי הליין ניתן למצוא נעליים נמוכות וגבוהות בצבעוניות קלאסית של חום, שחור וצבע אבן ביניהם: מגפונים עם סוליית סניקרס המשלבים עור הפוך ועור קרוקו ומוצעים עם שרוכים או ללא שרוכים, מגפון עם שרוכים עשוי מעור קרוקו, סניקרס המאופיינים בשילוב עור הפוך וקרוקו ועוד.

ליין הנעליים מיוצר באיכות הבלתי מתפשרת של טימברלנד, במראה צעיר טרנדי ומיוחד .הנעליים המוצעות בגזרה נמוכה או גבוהה, נוחות להליכה,מתאימות למגוון מראות ומשתלבות בסגנון לבוש קז'ואל, ספורט אלגנט, ספורטיבי חגיגי ועוד.

מחירים: 690-790 שח
מידות: 40- 47

ניתן להשיג ברשת חנויות "טימברלנד".