אפליקציה למידע עסקי באייפון


קישורים ממומנים


חברתHighView (היי-וויו) תשווק ותיישם אפליקציית BI חדשה לאייפון ולאייפד, שתאפשר למנהלים לקבל ולנתח את המידע העסקי הנחוץ להם בגרפים, דוחות ותרשימים תלת מימדים, ברזולוציה גבוהה ובאופן אינטואיטיבי. השירות יהיה זמין מכל מקום בעולם ובכל זמן נתון, בזכות הפלטפורמה הייחודית, עליה היא מתבססת.

פתרון ה-BI החדש יאפשר לכל מנהל לקבל מידע, השמור בשרתי הארגון, ללא צורך בהתקנות קצה שונות.
האפליקציה מתאימה לכל מכשירי האייפון, הקיימים בשוק בכל רשתות הסלולר. המערכת מאפשרת חיבור לכל בסיסי הנתונים הקיימים, כגון SQL, אורקל, Excel ועוד. בנוסף, ניתן להתקינה באחד משני האופנים: התקנה על השרת המרכזי בלבד (Hosted Saas Version) או באמצעות התקנה על שרתי הארגון (Enterprize Version).

מערכת ה-BI מציגה את הנתונים הרלוונטיים למנהל בצורת לוחות מחוונים, דוחות וגרפים, המספקים תסריטי תיחקור דינאמיים של מבנה ההכנסות ברמת הארגון וכן יכולת תיחקור לעומק של המכירות והביצועים של כל מוצרי החברה. בנוסף מאפשרת המערכת את ארגון המידע הקריטי והניהולי במסך אחד מרוכז, המאפשר יכולות השוואה וניתוח פשוטים, אינטואטיבים וקלים להבנה.

אודות החברה:

חברת HighView מציעה לשוק העסקי והממשלתי מגוון פתרונות בינה עסקית מתקדמים, המאפשרים איסוף, עיבוד, ניהול, ניתוח של המידע והצגתו בטכנולוגיות מתקדמות על גבי כל הפלטפורמות המובילות בשוק. הפתרונות אותם מציעה HighView מותאמים לדרישותיו הייחודיות של כל לקוח. בין לקוחותיה: Yes, משטרת ישראל, שופרסל, התעשייה האווירית, ריטליקס, בזק בינלאומי, הראל ביטוח, קבוצת קוקה קולה ועוד.
אתר החברה: http://www.highview.biz/

מאת: שחר יחסי ציבור