נטבוק חדש של asus


קישורים ממומנים


חברת ASUS, החלוצה בתחום הנטבוקים, משיקה בישראל נטבוק חדש, דגם Eee Pc 1005P, מסדרת ה- SeaShell, המעוצבת של ASUS. 

הדגם החדש הינו דגם משודרג של ה-1005P, הכולל לראשונה מעבד חדש של אינטל PineView 450 בפלטפורמת PineView-M החדשה של אינטל עם המאיץ הגראפי GMA3150 המשופר. למחשב זמן סוללה של עד 11 שעות עבודה בזכות טכנולוגייתASUS Super Hybrid Engine , התורמת לחיסכון באנרגיה, וכן דיסק קשיח גדול של 250GB עם אפשרות ל-Web Storage בנפח של 500 ג'יגה.

משקלו של הדגם החדש 1.27 ק"ג בלבד (כולל סוללה 6 תאים!) והוא בעל מסך LED "10.1 עם תאורה אחורית ברזולוציה של1024x600  ומקלדת מרווחת ונוחה, הכוללת משטח מולטי-טאץ'. בנוסף, הנטבוק הינו בעל קישוריות אלחוטית WIFI ובלוטות', שלושה חיבורי USB 2.0, חיבור VGA וקורא כרטיסים, וכן מצלמת רשת, רמקולים ומיקרופון מובנים.

ה- Eee Pc 1005Pפועל על מערכת הפעלה דואלית. הוא מצויד במערכת הפעלה Windows 7 Starter וכן ב- Express Gate- מערכת הפעלה משנית, העולה בתוך שניות ספורות מהפעלתה ומתאימה בעיקר ליישומי גלישה באינטרנט ושיחות VoIP כמו סקייפ.

המחיר לצרכן כולל מע"מ 2,190 ₪.

ניתן להשיג בצבעי שחור, לבן, כחול וורוד. המכשירים מגיעים עם תיק תואם מתנה.
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק עם אחריות בינלאומית לשנה של רונלייט/ויז'ואל.

אודות asus
חברת ASUS (TSE:2357) הינה קונצרן עולמי מוביל בתחום המחשוב הנייח והנייד. החברה משווקת מחשבים ניידים, מחשבי כף יד, Pocket PC's מתקדמים, לוחות אם, כרטיסי גרפיקה, טלפונים סלולאריים, מחשבי כף יד משולבי סלולארי, מחשבי כף יד משולבי GPS ומסכי LCD בגדלים שונים. חברת ASUS זכתה בשנת 2005 בלבד במעל 1706 פרסים מכל המגזינים וארגונים הנחשבים ביותר בתחום ה- IT. החברה מיוצגת בישראל על ידי חברת רונלייט יבואנית מוצרי ASUS בישראל.