בושם של "כמעט מלאכים"


קישורים ממומנים


המותג כיף משיק לראשונה ליין בשמים חדש לצעירים תחת השם "כמעט מלאכים" בניחוחות לו ולה אותם יובילו כוכבי הסדרה הפופולארית: מאר (מריאנה אספוסיטו ) וטיאגו  (חואן פדרו לאנסאני) שנבחרו גם להוביל את מסע פרסום הטיפוח לצעירים של המותג כיף.

הבשמים החדשים משווקים בבקבוקים תואמים בעיצוב צעיר ורומנטי עם תמונת כוכבי הטלנובלה על קופסאות הסדרה (מריאנה אספוסיטו על הניחוח הנשי וחואן פדרו לאסאני על הניחוח הגברי). בקבוקי הזכוכית של הבושם עוצבו עם חריטה בצורת לב והלוגו המוכר והידוע של הסדרה Casi ángeles (כמעט מלאכים בספרדית) המוכר לבני הנוער.

ניחוחות של מלאכים - לה

בושם צעיר ונשי בעל ניחוח פירותי ופרחוני, עדין, רענן ומלא חיים המלווה במתיקות ריחנית. ניחוח הבושם לוכד בתוכו רכות של עצי ארז ומסק מעורב בחושניות של ענבר ווניל. ניחוחות הפירות והפרחים נשענים על תווי ורד, יסמין, חבצלת העמק בשילוב תווי מנדרינה, ופטל.
בושם א.ד.ט. 100 מ"ל

מחיר לצרכן:99.99 שקלים

ניחוחות של מלאכים - לו

בושם צעיר לגבר בניחוח רענן ייחודי גברי ועצמתי . הבושם מכיל תווי הדרים ותבלינים בשילוב ניחוח עצי מרענן. ניחוחות ההדרים נשענים על תווי מנדרין ותפוזים עם תווי מסק בשילוב תווי עץ הורד, אלגום ועצי ארז.
בושם א.ד.ט  100 מ"ל

מחיר לצרכן: 99.99 שקלים

"כמעט מלאכים" (בספרדית: Casi ángeles) היא טלנובלה ארגנטינאית אשר מופקת ומשודרת ברחבי העולם משנת 2007 ועד היום. הסדרה מופקת על ידי כריס מורנה, עבור רשת הטלוויזיה הארגנטינאית TE LE FE.

המותג כיף הושק בשנת 1992 והפך להיות המותג המוביל בישראל בתחום הרחצה. כיף מציע מגוון רחב של מוצרים איכותיים הנגישים לכל בית ולכל אחד. מוצרים ההופכים את חווית הרחצה למפנקת, קלילה ומלאת אנרגיה. כבר מהרגע הראשון, פנה המותג כיף לקהל צעיר וטרנדי, באמצעות חדשנות מוצרית ושפה פרסומית רעננה.

מאת: ארד תקשורת ויח"צ