מאגר מידע של כל משרדי הממשלה


קישורים ממומנים


אתר b144 של בזק מרחיב את שירותיו, ומהיום מתווסף למאגר המודיעין הפרטי והעסקי של בזק גם מאגר מידע הכולל את כל משרדי הממשלה.

מדובר במאגר היחיד בארץ המרכז מידע נגיש לציבור על כל משרדי הממשלה תחת קורת גג אחת. השירות החדש, פרי יוזמתם של השר מיכאל איתן האחראי לשיפור השירות לציבור ובזק, יאפשר לציבור הגולשים לאתר פרטים לגבי כל משרד ורשות ממשלתית לרבות כתובת, טלפון ושעות קבלת קהל בכל אחד מהסניפים. האתר אף מאפשר הורדת טפסים רלוונטיים של כל משרד ממשלתי, כדוגמת שינוי כתובת, אגרות, רישוי וכדומה. על המחפש להיכנס לאתרb144 בכתובת, www.b144.co.il ולבחור בלשונית "חיפוש ממשל ורשויות", ולהקליד את שם המשרד הרלוונטי ואת עיר החיפוש. חשוב לציין כי השירות ניתן גם באמצעות המוקד הקולי של 144.

במכתב לחברת "בזק" בנושא כתב השר מיכאל איתן כי "שיתוף הפעולה הפורה עם בזק הוא הוכחה לשילוב מנצח בין הממשלה לסקטור הפרטי לטובת ציבור האזרחים. מהירות התנועה, יכולת ההשקעה וההעזה העסקית שהפגנתם אינה יכולה להתבצע במגרש הממשלתי. יחד עם זאת, אספקת מידע ממשלתי אמין ומעודכן הוא שדה שבו לממשלה יתרון משמעותי ואני פועל על מנת לממש יתרון זה לטובת אזרחי ישראל, על מנת להנגיש את המידע לציבור בכל דרך אפשרית".

עוד הוסיף איתן, "אני מקווה ששירותי המידע על משרדי הממשלה יניבו לכם רווחים, יזכו לאמון הציבור, ויהוו תמריץ ליזמים נוספים בסקטור הפרטי לקדם יוזמות שונות של שיפור השירות הממשלתי לציבור. טכנולוגית המידע מספקת לנו את הכלים לבצע את מהפכת השירות הממשלתי ועלינו מוטלת החובה לשלב ידיים על מנת להצליח בהגשמתה".

מאז השיקה בזק את אתר b144, הוסיפה החברה שירותים רבים הכוללים אפליקציות חדשות על גבי האייפון, חיפוש באמצעות SMS, חיפוש מפות וצילומי בתים, כניסה לתחום הרשתות החברתיות, חיפוש בתי מרקחת תורניים וכן תרגמה את האתר לשפות אנגלית, רוסית וערבית.

מאת: דוברות בזק