MS Dynamics AX


קישורים ממומנים


בכנס ההשקה של MS Dynamics AX שערכה מיקרוסופט במלון הילטון, תל אביב הציג רותם ספיר, מנהל אגף פתרונות עסקיים בחטיבת מערכות עסקיות של מטריקס את היכולות של מטריקס ביישום פרויקטי ERP מוצלחים, את הידע, הניסיון הרב של החברה, ההתמחויות שלה, הפתרונות המשלימים ויכולות האינטגרציה למערכות האירגון והחיבור ליעדיו.

ספיר: "לקוחות שלנו אשר יבחרו להטמיע את ה- Dynamics AX , יהנו לא רק מן הפתרון הגמיש והמתקדם מבית מיקרוסופט אלא גם מן הגב הרחב של מטריקס, ומן העובדה שמטריקס יכולה להציע לכל לקוח, שורה של פתרונות משלימים בכל תחום ומכל סוג, עם גיבוי מקצועי של 21 מרכזי התמחות שצברו ידע, מתודולוגיות עבודה וניסיון מעמיק בכל התחומים, לדוגמא: פתרונות מובייל, CRM, GIS, אינטרנט, BI, לוגיסטיקה ועוד".

אודות מטריקס

מטריקס, המעסיקה כ- 4,200 מקצועני IT הינה חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, בדיקות תוכנה, פתרונות ומוצרי תוכנה, שירותי תשתית, שירותי ייעוץ, Offshore ו- Nearshore, מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, פתרונות חומרה מובילים ותשתיות IT. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי.

מטריקס נסחרת בבורסה לנירות ערך בת"א במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס בתשעת החודשים הראשונים של 2009 הגיע ל- 1.08 מיליארד ₪ והרווח הנקי בתקופה הגיע ל- 66.4 מיליון ₪. חברות המחקר STKI ו- IDC דירגו את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל. למעלה מ- 20 בתי השקעות ובנקים בחרו במניה של מטריקס בין 5 המניות המומלצות לשנת 2010. הנהלת מטריקס נמצאת בעשירייה הראשונה של ההנהלות המוערכות ביותר בת"א 100 על פי דירוג העיתון כלכליסט.