תנור אפייה דלונגי


קישורים ממומנים


חג שבועות בפתח וזה לא סוד, כי מאחורי כל עוגה משובחת עומד תנור איכותי מאפשר להפוך כל מאפה ליצירת מופת במטבח. תנור אפיה דלונגי, המשווק על ידי חברת "ניופאן" הינו התנור המוביל והמומלץ ביותר. מעבר לרמת איכותו הגבוהה, התנור מחזיק בכשרות מהודרת ביותר- מטעם וועד הכשרות –של בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

תנור אפייה דלונגי הינו תנור דו תאי המשלב גם שני תאי אפיה וגם משטח גז הכולל ארבע להבות. התוצרת האיטלקית, המאופיינת בסטנדרטים גבוהים ובינלאומיים ניכרת בכל פרט. המוצר תוכנן ע"י מהנדסי הטכנולוגיה הטובים ביותר אשר חשבו על הפרטים הקטנים שיביאו לתוצאות גדולות.

בתנור קיימות ארבע תוכניות מולטיסיסטם לאפיה, בישול, גריל, ושמירת חום המשמשת גם כפלטת שבת. במוצר קיימים פטנטים ייחודים רבים אשר מביאים לתוצאה מושלמת, לדוגמא: מאוורר טורבו פנימי האחראי לפיזור החום בצורה אחידה בכל חלל התנור, דלת זכוכית כפולה המאפשרת בידוד מרבי השומר על החום, צירים כפולים בדלתות, תא עליון ענק, הצתה אלקטרונית, רשתות נעות על גבי נירוסטה למניעת שחיקת תא האפייה- כולל רשת ושתי תבניות, תאורה פנימית המאפשרת בקרה על מצב האפייה ושעון טיימר המאפשר שליטה מרבית וכיבוי אוטומטי למכשיר.

הפורמט הדו-תאי הקיים בתנור, מאפשר אפיה בהתאם להלכה עם הפרדה מוחלטת בין בשר וחלב בכשרות המהודרת ביותר. חשוב להדגיש, כי במהלך ההכשרה בוצעו בתנור שינויים שונים שמבטחים הפרדה מוחלטת וחד משמעית בין בשר וחלב ושימוש כשר למהדרין על פי חומרת ההלכה.

יצוין כי, ניופאן מציעה גם תנור בנוי חדש דגם 6767 במגוון של צבעים לבן,שחור, נירוסטה. התנור הבנוי מגיע עם 8 תכניות טורבו אקטיבי ואמייל סופר קלין לניקוי קל.

ניתן להשיג בחנויות החשמל המובחרות.

קבוצת ניופאן הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, מחשבים וסלולר. המייצגת הרשמית של מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון TOSHIBA, Haier, BOSE JBL , דלונגי, קיצ'נאייד, מג'ימיקס, הרמן קרדון, KEF, קנווד, ACER, DELL, אינדסיט, טפאל, מולינקס, רוונטה, קרופס, גרונדיג, קנון, פנטקס,ועוד. החברה המעסיקה כ- 500 עובדים, מספקת כמיליון מוצרים בשנה ומחזור פעילותה השנתי מסתכם בכ- 900 מליון שקלים.

מאת: טריו יחסי ציבור