בגדי מעצבים לגברים


קישורים ממומנים


רוצים לדעת כמה עולה מכנסיים לגברים של דולצ'ה וגבאנה או של מארק ג'ייקובס? איפה אפשר לקנות חולצה לגברים של פול סמית'? כנסו לכתבה הבאה ותכירו את הקולקציה החדשה של בגדי המעצבים לגברים בחנות הבוטיק - "אמור".

בחנות הגברים של "אמור" מוצעות קולקציות גבריות אופנתיות ומעודכנות של מיטב בתי האופנה הגדולים בהם, דולצ'ה וגבאנה, פול סמית, אטרו, קוסטום נשיונל, ברונלו קוצ'ינלי ומרק ג'ייקובס.

מגוון המותגים בחנות מתרחב מעונה לעונה וחורף 2011 מביא עמו למדפים ולקולבים גם את מותג היוקרה האיטלקי ארמנגילדו זניה, שנודע בחליפות הצמר המשובחות שלו ובפרטי בייסיק מצוינים המשלימים כל מלתחה גברית.

מלבד בגדים ליומיום במראה קז'ואל וחליפות לעסקים ולאירועים נמכרים בחנות גם אבזרים משלימים כמו חגורות, תיקים נעליים וגם תחתונים וגופיות למראה שלם ומעוצב. המגוון הוא אקלקטי וכל אחד יכול למצוא בו את הסגנון המתאים לו: החל בקלאסי וכלה בצעקה האחרונה ממסלולי התצוגות.

קולקציות החורף הקרוב מאמצות בחום את מראה הקז'ואל ומשדרות נינוחות ונכונות לעבודה מבוקר עד ערב. הגבר האופנתי הוא אולי פחות זוהר אבל מוכן לצאת לרחוב מהמשרד המחומם שלו לרחוב הקר ולאמץ מראה קז'ואל ושיק מהדהד.

דולצ'ה וגבאנה

אם קולקציית הקיץ של צמד המעצבים דולצ'ה דומניקו וסטפאנו גבאנה היתה נוצצת, קולקציית סתיו- חורף של השניים, המשלבים כישורי חייטות מרשימים ואיכויות סטיילינג, שונה ברוחה. קו הגברים, שחגג לא מכבר 20 שנה ברעש גדול, מאופיין העונה דווקא במראה מחוספס השואב השראה מסיציליה של פעם. אמנם על המסלול נראו חליפות מבד קטיפה עם ז'קטים שנרכסים בכפתור אחד או שניים לכל היותר וכמובן חליפות בסגנון דנדי, אבל הבשורה האופנתית יצאה דווקא מהדוגמנים שעלו לבושים במכנסיים צמודים בסגנון גטקס שנלבשו עם סוודרים גדולים וכבדים למראה וכובעי קסקט לראשם.

דייגים או פועלים, כך או כך הגבר של דולצ'ה וגבאנה יוצא העונה מהמשרד לעבוד בחוץ. חולצות טי עם קרעים, מכנסיים בסגנון רפוי מעט מבדים נוחים ונשפכים נלבשו עם וסטים, גם מג'ינס, ומעליהם מעילים גדולים, נוחים. נעלי עבודה לא מבריקות משלימות את המראה לחורף הקרוב. ב"אמור" אפשר למצוא את הקו הקלאסי המכונה Luxury, הקו הקלאסי-אופנתי Martini והקו האופנתי Gold.

מארק ג'ייקובס

הגבר של מארק ג'ייקובס החורף הזה מחוספס הרבה פחות מזה של הצמד האיטלקי. הוא יותר צנום ורך, והצללית שלו ממשיכה את המגמה של הקיץ – צללית צרה וארוכה של נערים ערב הפיכתם לגברים. זה מראה צעיר, מעט נשי אפילו. מכנסיים צרים שבצדם האחד תוספת בד המזכירה חצאית, ומכנסיים רפויים בחלק העליון שהולכים ונהיים צרים ואורכם אינו עובר את הקרסול, ז'קטים יפים, מעילים מחויטים מצוינים וסוודרים קטנים. ג'ייקובס נודע בסגנון הגראנג' הזוהר שלו השואב השראה מעולם המוסיקה, רטרו ואורבניות ניו יורקית, וגם העונה ניכר כתב ידו בקולקציה שעיצב.

קוסטום נשיונל

מראה זרוק ובה בעת לבוש, כזה המשדר נונשלנטיות ושילובים שונים – זה מה שמציג העונה המעצב האיטלקי אניו קאפאסה. זה בא לידי ביטוי בסגנון המעילים, במכנסיים שנתחבים לתוך המגפונים הגסים ובתיק הסטודנטים הנישא על כתף כלאחר יד. קאפאסה משלב העונה בין אופנה עכשווית לנוסטלגיה בחליפות מכנסיים רפויות שנלבשות עם נעלי עבודה, סריגי גולף מתחת לז'קטים מחויטים, כובעים בסגנון נערי בייקר, ומכנסי טרנינג מעוצבים שנלבשים עם ז'קט מחויט ומגפונים.

פול סמית

המעצב הבריטי פול סמית מציג העונה גישה צעירה למסורת ועיצב קולקציה קולית במיוחד. לא פעם אמר כי לא הצעקה האחרונה היא שמעניינת אותו אלא דווקא ההמשכיות. מה שמאפיין את הקולקציות שלו לאורך השנים הוא הצבעוניות, הטקסטורות וההדפסים וגם החורף הזה הוא אינו חורג ממנהגו: הקולקציה מאופיינת בהדפסים מאוירים זורמים בשילוב משבצות קלאסיות בכל מיני צורות. ז'קטים שנלבשים מעל סווטשרטים עם קפוצ'ונים, חולצות מאוירות מתחת למקטורנים עשויים בד משבצות, שילובי טקסטורות ומשבצות בכל מיני גדלים וסוגים אבל גם שילובים יפהפיים של גוני אפור-בז-קאמל וסגול וכחול.

אטרו

סגול וכחול הם צבעי היסוד בקולקציית הגברים של בית אטרו בעיצובו של קין אטרו. הבגדים של אטרו פונים לקהל גברים המחפש משהו שונה, לגבר שרוצה לבלוט בהמון ואינו חושש לסובב אחריו ראשים. מעיל עור סגול, נעליים סגולות, צעיפים סגולים-כחולים שנכרכים סביב הצוואר מתחת לסוודרים ומעילים ומבצבצים במקום חולצה, מכנסיים מחויטים מצמר איכותי אבל עם טוויסט - במקום מכפלת, הם נצמדים לרגל בחלקם התחתון בסגנון ספורטיווי של מכנסי טרנינג - ז'קטים תואמים, וחותלות צמר משובץ. שעונים ישנים נתלו כשרשרת על הצוואר וחלק מהדוגמנים יצאו ובידיהם בובת ינשוף. ינשופים, מתברר, שימשו השראה למעצב הקולקציה.

ארמנגילדו זניה

ארמנגילדו זניה נחשב לאחד מבתי האופנה המובילים בעולם לגברים. החברה המשפחתית נוסדה ב-1910 ונודעה לימים בחליפות צמר איכותיות. הכול החל בייצור בדי צמר איכותיים שיצאו להם מוניטין בעולם כולו. כיום זניה הוא מותג יוקרה בינלאומי המייצר בגדים ואבזרים ומנוהל על ידי הדור הרביעי של משפחת זניה.

הפריטים של זניה הם בסיס מעולה לכל מלתחה גברית מעודכנת. מצוינות, סגנון ומסורת באים לידי ביטוי בקולקציות המותג: הגבר של זניה נראה טוב ומתלבש טוב. הוא אלגנטי וספורטיווי, אופנתי ומסורתי, מתוחכם ובינלאומי. הצבעים השולטים בקולקציה המצוינת לחורף הם אפור וכחול, ובצד מכנסי הצמר והז'קטים המחויטים מוצעים העונה גם פריטים ברוח רשמית פחות למשל, מכנסי עור ספורטיוויים בגזרה מחמיאה ונינוחה, מעילי עור ומעין מעיל-שכמייה.

ברונלו קוצ'ינלי

עוד אחד ממותגי היוקרה הטובים בעולם, גם הוא איטלקי, שנודע בסריגי קשמיר מעולים. הקולקציות הן בעלות אופי שיקי-ספורטיווי ומאופיינות באיכות, תחכום, עבודת יד שיורדת לפרטים הכי קטנים, ויופי. הפריטים הם על זמניים ומשתלבים היטב בכל מלתחה.

מריטה +פרנסואה ז'ירבו

צמד המעצבים הצרפתים הזה מעצב קולקציות ייחודיות הפונות לקהל בעל טעם אישי מובהק וסגנון חיים. קולקציית החורף של המותג מאופיינת במראה ספורטיווי לגברים שאינם חוששים להעיז. המכנסיים הם באורך שבע שמיניות, יש אף שעוברים רק מעט את הברך, ומתחתם מבצבצים גרביים משובצים צבעוניים ונעליים גבוהות. מראה שולט הוא של רוכבי אופניים שהכניסו את מכפלת המכנסיים לגרביים פן תיתפס בשרשרת. בנוסף, חולצות עם הדפסים א-סימטריים, וז'קטים במראה סוודרים.

מרטין מרג'יאלה

חולצות עור ומכנסי עור, חולצה במראה ז'קט וז'קט עור שנלבש כחולצה מתחת לז'קט מחויט , משחקים בגוני אפור, בשחור ולבן, משחקים של משבצות - קולקציית החורף של בית מרטין מרג'יאלה מתעתעת מעט, מורדת במוסכמות.

ויקטור ורולף

בתצוגת הבכורה שלהם לגברים לעונת החורף הקרוב הציג צמד המעצבים ההולנדי היצירתי ויקטור הורסטינג ורולף סנורף שילוב חכם של אלגנטיות ותחכום במראה נינוח. מכנסיים מחויטים מצמר או קורדרוי שמסתיימים במנז'ט מעולם הספורט ומוסיפים למראה הקז'ואל הקלאסי טוויסט מעניין; שילובים של טקסטורות וגזרות, סוודרים מקשמיר מתחת לז'קטים, קרדיגנים הנקשרים ברישול בחגורה במותן ומגפונים ונעלי אוקספורד שמשלימים את המראה. פלטת הצבעים נעה בעיקר בגוני אפור השונים עם הבזקי צבע של אדום-סגול כהה וכחול.

דירק ביקמברגס

המעצב יליד גרמניה, יוצא שישיית אנטוורפן , שאב העונה השראה דווקא מצילומי הפרסומת של הקולקציה הקודמת שלו בהרי האנדים בצ'ילה, לשם נסע בלוויית 11 שחקני כדורגל. תנאי מזג האוויר הקיצוניים שם דרבנו אותו לחשוב על הגבר המודרני , על הסביבה שהוא חי בה ועל ההתחממות הגלובלית העולה לכותרות חדשים לבקרים. בקולקציית החורף שלו הוא ביקש ליישם את האלגנטיות הספורטיווית המאפיינת את עיצוביו לתנאי הסביבה העולמיים הקיצוניים שחווה.

סוודרים עם צווארוני גולף, חולצות עם הדפסים של דובים לבנים, מכנסיים הנרכסים בשרוך ומזכירים טרנינג, ומעל מעילי עור מחויטים אך גם מעילים בסגנון מעילי סקי מפוך ומגפיים גבוהים עד הברך הנרכסים מאחור בסגנון מגפי רכיבה. מוטיבים מעולם הספורט שזורים בכל המראות שעלו על המסלול, החל בכובעי קסקט וכלה במקטורנים ספורטיוויים ותיקי אימון גדולים.

מחירים של בגדי מעצבים

מכנסיים - 1000-2000 ש"ח
ז'קטים - 2000-4000 ש"ח
חולצות - 400-2000 ש"ח
עניבות -400-500 ₪
נעליים - 600-1900 ש"ח
ארנקים - 300-700 ₪
תיקים - 1500-3000 ש"ח
חגורות - 600-900 ש"ח
חליפות - 3000-6000 ש"ח

ניתן להשיג בבית האופנה-AMOR MAN בכיכר המדינה,
ה' באייר 40, ת"א


מאת: דניאלה רייבנבך תקשורת