נעלי מותגים


קישורים ממומנים


איפה אפשר לקנות נעלי מותגים של וינס קמוטו, ג'סיקה סימפסון או בננה רפובליק? כנסו לכתבה הבאה וקראו את כל הפרטים.

בימים אלה תפתח חברת שו בוקס (Shoe box) שתי חנויות דגל חדשות תחת השם וינס קמוטו (Vince Camuto). החנויות יעוצבו ע"פ הקונספט הבינלאומי , תוך שמירה על זהות המותג ובסגנון המשדר יוקרה. החנויות יעוצבו ברוח הקולקציה, במראה עשיר, דינמי וצעיר אשר יצור חווית קנייה ייחודית, תוססת ועכשווית.

החנויות ייפתחו במיקומים אסטרטגיים: בקניון שרונים, בהוד השרון, על שטח של כ- 65 מ"ר ובשדרה השביעית, קניון המותגים החדש בבאר שבע, על שטח של כ- 90 מ"ר.

כמו כן מתכנת החברה לפתוח עוד שתי חנויות דגל חדשות , במרץ 2011, אף הן במרכז הארץ ובקניונים מובילים.

בחנויות הקונספט יימכרו המותגים המובילים של המעצב VINCE CAMUTO , המותג האופנתי הלוהט JESSICA SIMPSON ומותג ההנעלה היוקרתי והפופולארי בארצות הברית BCBG.

החנויות יציעו את קולקציות הנעליים, התיקים ואקססוריז וכמו כן את קו הג'ינסים ושמלות הערב של המותגים הנ"ל.

קובי סקאל מסר כי: " קבוצת קמוטו נולדה בשנת 2001 בארה"ב ולאור הצלחתה התפרסה בשנת 2010 גם בבריטניה ובמזרח התיכון. השנה קיבלנו את ההחלטה לבדל את מותגי קמוטו ולפתוח חנויות מולטי ברנד של קמוטו לאור ההצלחה של המותגים ששווקו עד כה לרשתות הנעלה מובילות." לדבריו: "בארבע השנים הקרובות מתכננת החברה לפתוח כ 10 סניפי דגל תחת הרשת VINCE CAMUTO. החברה תפתח את החנויות בבעלותה ובמתכונת זכיינים באזורי מסחר אסטרטגיים ברחבי הארץ."

נעלי מותגים

קבוצת CAMUTO העולמית, מונה מספר רב של מותגים:

Vince Camuto
Jessica Simpson
BCBG Max Azaria
BCBGeneration
Tory Burch
בננה רפובליק Banana Republic
Kensie Girl
Lucky Brand
Sanctuary

בישראל התוכנית העסקית כוללת בשלב הראשון, ייבוא של שלושה מותגי הנעלה מובילים: JESSICA SIMPSON, VINCE CAMUTO ו BCBGeneration. ובשלב השני הבאת כל שאר המותגים הנכללים בקבוצת קמוטו. תמהיל המותגים שיימכרו בחנויות הדגל פונה למגוון הגילאים ומציע מגוון רחב של נעליים טרנדיות אופנתיות, ברמת מחירים אטרקטיבית ובאיכות גימור גבוהה.הקולקציות אופנתיות, מפתיעות ומביאות עימן ערך מוסף של חדשנות, אסתטיקה והבלטת כישרון המעצבים.

"בדקנו מספר רב של מותגים מובילים, על מנת להחדירם לשוק הישראלי", אמר קובי סקאל, "שלושת המותגים הראשונים נבחרו, מאחר והם נחשבים לאופנה המובילה בקרב הנשים בארצות הברית והם מותאמים לאישה הישראלית".

לדברי סקאל,תחת המותג וינס קמוטו ישווק בעתיד ליין רחב של פריטי אופנה ואביזרי אופנה ביניהם, נעליים, תיקים ומגוון רחב של אקססוריז כמו לגינגס וגרביונים, תכשיטי אופנה, משקפי שמש, בשמים, הלבשה תחתונה, מעילים, צעיפים, כובעים, אופנת לילה, קו הג'ינסים האופנתי ושמלות ערב.

מחירים

מדובר בחנויות קונספט הבעלות ערך מוסף בכך שמאגדות תחת חנות אחת מגוון מותגים מבית קבוצת קמוטו המתאימים לאישה הישראלית, הן במיצוב והן ברמת המחירים ההגיונית. לדוגמא: נעליים- 299-999 ₪, תיקים- 349-1499 ₪ ואקססוריז החל מ- 49 ₪.

קבוצת קמוטו נוסדה בשנת 2001 על ידי מעצב הנעליים האמריקאי וינס קמוטו. קמוטו ייסד את הקבוצה לאחר מכירת מניותיו בקבוצת NINE WEST (ניין ווסט) והיום הוא מכהן בתפקיד מעצב ראשי, בעלים ונשיא קבוצת קמוטו.

הקבוצה מהווה בית מותגים, אשר מפתח, תחת זיכיונות של מותגים מובילים, קולקציות של נעלי אופנה, תיקים, חגורות, מגוון רחב של אקססוריז וביגוד. כיום קבוצת קמוטו הינה הקבוצה המובילה בתחום נעלי האופנה לנשים בארצות הברית. מחזור המכירות של החברה נאמד ב 1 מיליארד דולר.

מאת: דניאלה רייבנבך יחסי ציבורו