ביטוח סיעודי - קופת חולים לאומית


קישורים ממומנים


רוצים לקבל מידע על ביטוח סיעודי של קופת חולים לאומית? כנסו לכתבה הבאה ותמצאו את כל הפרטים.

לאומית שירותי בריאות מפעילה מזה כשנה את הביטוח הסיעודי הטוב ביותר בישראל, במסגרתו מקבלים המבוטחים פיצוי כספי לכל החיים, בניגוד לשאר קופות החולים הנותנות פיצוי כספי עד 5 או 6 שנים. כך גם מי שהפך סיעודי בגיל צעיר לא יושלך לרחוב לאחר תקופה זו כפי שיקרה בכללית או במכבי או במאוחדת, אלא לאומית תדאג לו עד יומו האחרון!

יש להדגיש, כי מדובר בכיסוי חדשני המותאם להתפתחויות בתחום הרפואה בכלל ובתחום הסיעוד בפרט:
1. הארכת תוחלת החיים בישראל בכלל ושל החולה הסיעודי בפרט - תוחלת חיים הממוצעת בישראל הינה 76.5 לגברים ו-81 לנשים כאשר גילאי 65 ומעלה מהווים כ-15% מכלל האוכלוסייה. הארכת תוחלת החיים צפויה להגדיל חתך אוכלוסיה זה ל-25% מהאוכלוסייה עד לשנת 2030 כאשר הארכה זו משפיעה ישירות על הארכת תוחלת החיים של חולים סיעודיים - 33% מהחולים הסיעודיים שורדים מעל 4 שנים.

2. ריבוי מקרי סיעוד על בסיס פיסיולוגי וקוגנטיבי עם תוחלת חיים ארוכה - 20% ממקרי הסיעוד קשורים בדמנציה ואלצהיימר לגביהם ממוצע החיים במצב סיעודי גבוה עוד יותר ועשוי להגיע ליותר מ-10 שנים. במקרים רבים נותרים החולים הסיעודיים בחיים שנים רבות מעבר לתקופות הנהוגות היום בקופות החולים לתשלום, המעניקות במסגרת פוליסות הביטוח הסיעודי תקופת תגמול מוגבלת של 60 או 72 חודשים בלבד.

מנכ"ל לאומית, מר ניסים אלון הדגיש כי "הפוליסה החדשנית של לאומית בשיתוף חברת "כלל" מהווה פריצת דרך מקצועית וביטוחית בתחום הביטוח הסיעודי ותעניק למבוטחים את הכיסוי האמיתי והנכון לו הם יזדקקו".

מאת: טריו יח"צ