צבע לשיער לוריאל


קישורים ממומנים


חברת מוצרי הטיפוח "לוריאל פריז" משיקה צבע לשיער חדש - גלוסי בלונד. קראו את כל הפרטים המלאים בכתבה הבאה שלפניכם.

לוריאל פריז, מותג צבעי השיער הביתיים המוביל בעולם, מציג את קולקציית "גלוסי בלונדס": צבעי שיער ביתיים בסדרת קסטינג קרם גלוס על טהרת הבלונד. הסדרה כוללת 4 גווני בלונד בהירים וזוהרים: בלונד בהיר מעודן (801), בלונד בהיר מאוד זהוב נחושתי (9304), בלונד בהיר מאוד אפור 910), בלונד בהיר במיוחד פנינה (1021).

קולקציית הבלונד מתאפיינת בטכנולוגית צבע ללא אמוניה, המאפשרת קבלת צבע שיער בלונדיני טבעי, שאינו נראה מלאכותי ואינו הופך כתום.

צבע לשיער לוריאל
  • ערכת קסטינג קרם גלוס, דור חדש של צבעי שיער ביתיים.
  • טכנולוגיה חדשנית ללא אמוניה, המכילה תמצית לימון להבהרה עד 2 טונים. התוצאה- טשטוש עד 70% שיער לבן, ברק של גלוס וצבע עמיד עד 28 חפיפות.
  • צבע שיער גוון על גוון המאפשר ספיגה טובה יותר של הצבע והבהרה בגוון אחד ומספק שינוי פחות רדיקלי בצבע השיער המקורי.
  • ערכת צביעה ביתית השואבת השראתה מעולם האיפור, ומסייעת בהבלטה והדגשה של צבע השיער כמו במייק-אפ לקבלת מראה טבעי, עם ברק כמו של גלוס.
התוצאה- הקשקשים העוטפים את השערה חלקים וסגורים, כך שקרני השמש מחזירות אור. השיער הופך להיות "בתולי" ברכותו: מבריק, בריא וחיוני יותר.

4 סוגים שונים

קולקציית "Glossy Blonds"- 4 גוונים זוהרים במיוחד:

801 – בלונד בהיר מעודן
910- בלונד בהיר מאוד אפור
9304- בלונד בהיר מאוד זהוב נחושתי
1021- בלונד בהיר במיוחד פנינה

*סדרת קסטינג קרם גלוס כוללת 26 גוונים מבריקים במיוחד ללא אמוניה.

*סדרת צבעי השיער מגיעה באריזה מקורית: "Hands Free Kit" (בלי ידיים...)

מחיר צבע השיער של לוריאל

הערכה מגיעה עם שפופרת למריחה בבקבוק גמיש, מתאים ומדויק למינון התערובת הקרמית של המרקם. בנוסף, מכילה האריזה זוג כפפות גומי ומסכה להשלמת הצביעה. מחיר לצרכן: בדצמבר 2010 ערכת קסטינג קרם גלוס תימכר ב- 42.99 ₪ במקום 50.99₪. ניתן להשיג את ערכת קסטינג קרם גלוס של לוריאל פריז בכל רשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות נבחרות.

מאת: דניאלה רייבנבך יח"צ