עבודה לנשים חרדיות


קישורים ממומנים


יחידת הטכנולוגיה של רפא"ל וחטיבת התוכנה של חברת מטריקס חתמו על שיתוף פעולה שתיצור עבודה לנשים חרדיות בתחום הטכנולוגיה. כל הפרטים בכתבה הבאה.

מטריקס גלובל, חטיבת ה- offshore של מטריקס, ויחידת מטכ"ם (מינהל טכנולוגיות מידע ותהליכים) של רפאל (מערכות לחימה מתקדמות בע''מ), חתמו על הסכם שיתוף פעולה הנוגע להעסקת נשים חרדיות ברפאל. העובדות הוכשרו במכללת ג'ון ברייס - צפון בקורסים שונים, ביניהם: פיתוח תוכנה, בדיקות תוכנה ותמיכה. ההסכם נחתם לפני כחצי שנה ובימים אלו מגיע לידי מימוש בפועל.

במסגרת שיתוף הפעולה, מטריקס גלובל מספקת ליחידת מטכ"ם כוח אדם איכותי ומקצועי עבור מיזם תעסוקה טכנולוגית לנשים חרדיות, עליו הוחלט לאחרונה ברפאל. רפאל אחראית על שילוב העובדות בצוותים השונים, ולצורך כך אף הכשירה מיתחם מיוחד על פי דרישות ההלכה. רפאל ומטריקס צופות כי פעילותן המשותפת תתרחב בהמשך.

לדברי רענן כרמי, מנהל מטריקס צפון: "לאור ניסיוננו הרב, כחברה המובילה בשרותי Nearshore בישראל, אין לנו ספק כי שילובן של העובדות החרדיות ברפאל ילך ויתעצם, ולצד התרומה העסקית לרפאל, יהווה נדבך חשוב נוסף בפעילותה הענפה של מטריקס בתחום הקהילה והאחריות החברתית".

לדברי יגאל סרברו, סמנכ"ל בכיר למשאבי אנוש ולארגון ברפאל: "מדובר בפרויקט ניסיוני המשתלב בפעילותה של רפאל למען הקהילה, ואשר מצטרף למגוון רחב מאוד של יוזמות ופרויקטים שונים של רפאל, החל מסיוע מתנדבים במועדוניות נוער, יחידת מתנדבים של רפאל במשטרת התנועה, בניית אביזרים ומכשירים מיוחדים לבעלי נכויות, שיעורי העשרה למצטיינים בבתי ספר שונים בצפון ועוד".

לדברי קובי כץ, ראש מינהל טכנולוגיות מידע (מטכ"ם) ברפאל: "בחצי השנה האחרונה, מרגע שהוחלט על יציאה משותפת לדרך, חברת מטריקס נרתמה באופן בולט, נחוש וחיובי להשגת המטרה. מימוש החזון לא היה יכול להתקיים לולא האנשים והמנהלים בחברה שנרתמו בהשקעה ובמסירות גבוהה לארגן, לתאם, להניע ולוודא הצלחת הפרויקט, ולראייה, בתוך כחצי שנה בלבד מיום ההתנעה, קבוצה ראשונה של עובדות חרדיות השתלבה בעבודה ברפאל. אנו ברפאל מאמינים במיזם ונביא את כל מה שניתן מצידנו להצלחתו".

מאת: אולמדיה יח"צ