רנו מגאן קופה


קישורים ממומנים


יבואנית הרכב רנו מתחילה בשיווק הדגם החדש והמפואר - רנו מגאן קופה. כמה הוא עולה ומה הוא כולל? בכתבה הבאה שלפניכם.

חברת קרסו מוטורס תשווק את רנו מגאן קופה , הרכב ישווק עם מנוע בנזין בנפח של 2 ליטר 140 כ"ס ותיבת הילוכים רציפה. דגם זה מהווה שילוב מנצח של עיצוב מוקפד וחווית נהיגה מדהימה. המגאן קופה ישווק בארץ בשתי רמות אבזור - אקספרסיון ודינאמיק.

מגאן קופה - מפרט

המגאן קופה החדשה של רנו ממקמת את עצמה כמובילה בסגמנט מכוניות COUPE המשפחתיות. בתכנון הרכב נקבעה המטרה לייצר רכב אופנתי, מודרני, עם עיצוב זורם וייחודי. המגאן קופה הינו רכב מרשים ביותר, המשדר חדשנות, לוכד מבטים, בעל מראה נמרץ, דינאמי, ספורטיבי ויוקרתי, יחד עם זאת הינו בר מימוש מבחינה כספית (החל מ 155,000 ₪ ) המשלב את קדמת הטכנולוגיה והעיצוב עם פרקטיות של שימוש יום יומי.

המראה הייחודי הוא מעל לכל תחרות. בגרסת הדינאמיק מגיע הקופה עם חלון פנורמי מזכוכית המשווה לרכב מראה ייחודי ומעניק לנוסעים חווית נסיעה מרגשת.

עיצוב פנימי

• העיצוב הפנימי מודרני, מרשים ואלגנטי, משלב מסכים דיגיטליים ואנאלוגים.
• הכיסאות ארגונומיים מעניקים נוחות מקסימאלית .
• תאי אחסון גדולים בדלתות הצד /תאי אחסון ברצפת הרכב / משענת יד בעלת תא אחסון נדיב
• הרכב מצוייד במערכת מיזוג מתקדמת המאפשרת כוונון טמפ' אחת באזור הנהג ואחרת אצל הנוסע.
• מערכת רדיו דיסק מתקדמת עם שליטה מההגה.
• חיישן רוורס כסטאנדרט.

המגאן קופה משלבת את התכונות של רכב אופנתי עם הפרקטיות הנדרשת של אוטו משפחתי.

חווית נסיעה

הMEGANE COUPE מבוססת על שלדת הספורט של המגאן RS (הרכב מיוצר באותו מפעל) שלדת ספורט מפורסמת זו שזכתה במוניטין רב מעניקה לנוסעים ברכב חווית נסיעה ספורטיבית עם אחיזת כביש עילאית. מנוע בנזין עוצמתי בנפח של 2 ליטרים המפיק 140 כ"ס ותיבת הילוכים רציפה CVT מבית NISSAN מעניקים חווית נהיגה מרגשת והתחייבות לאמינות לאורך שנים.

במגאן קופה החדשה מותקנת מערכת ההיגוי החדשה של RENAULT המבטיחה רמת סנכרון גבוהה בין השליטה להגה לבין התנהגות כביש. מערכת ההיגוי מתאימה את עצמה לתנועה קלה במהירות נמוכה וקשיחות הגה במהירויות גבוהות, המערכת מותאמת לנהיגה ספורטיבית.

ברכב מותקנים בולמים מחוזקים, כמו כן זווית הגלגול הצרה כל אלה מבטיחים חווית נהיגה ספורטיבית ואחיזת כביש גבוהה. בכדי למקסם את תחושת הנהיגה הספורטיבית, שופרה מערכת הבלמים (הגדלת קוטר הדיסק) והתוצאה שיפור משמעותי במרחק הבלימה של הרכב. המשמעות היא שיפור של 2 מטר במרחק הבלימה במהירות של 100 קמ"ש.

אמינות – רנו לא רואה מוסך

הרנו מגאן קופה שייכת לסדרת הרכבים של החדשה של החברה ולכן גם דגם זה מיוצר בסטנדרטים הגבוהים ביותר וזאת בכדי להבטיח שהרכב יוביל את הקטגוריה בכל הקשור לאמינות ואיכות הרכב.

RENAULT משלבת במגאן קופה החדשה את עולם הטכנולוגיה של NISSAN עם עולם הנוחות והספורט של RENAULT והתוצאה לכן: רכב ברמת אמינות ,נוחות וביצועים הטוב בקטגוריה.

מחיר רנו מגאן קופה

מחיר מחירון COUPE MEGANE אקספרסיון: 155,000 ₪
מחיר מחירון MEGANE COUPE דינאמיק: 167,500 ₪

מאת: דניאלה רייבנבך יח"צ

מאמרים קשורים:
פיאט פונטו