משלוח מנות


קישורים ממומנים


מחפשים רעינות למשלוח מנות מקורי? בכתבה הבאה תוכלו לקבל מגוון טיפים מומלצים ליצירת משלוח מנות זול וייחודי לפורים עד 40 ש"ח. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

חג פורים נחשב לאחד החגים הצבעוניים והססגוניים מבין כל החגים. זו בדיוק ההזדמנות עבור רבים מכם "להשתחרר" ולצאת מהקופסא. להעיז ולהפגין יצירתיות הן בבחירת התחפושת ולבטח בבחירה והרכבת משלוח המנות. הרי בכל גיל כל אחד ואחת מאיתנו אוהב לזכות בקורטוב של תשומת לב ובואו נודה גם שמחים לקבל מתנות (למעט אותם המאמינים במשפט: "שונא מתנות יחיה").

רשת ENTER, הרשת למתנות וגאדג'טים, המשמשת גם בית למעצבים ישראלים ובינלאומיים מציעה מספר רעיונות מקוריים להוספת פריטים למשלוח המנות, כאלו שמלבד ויתרמו לעיצוב ולמראה המשלוח, הרי שגם יצליחו להעלות חיוך בפני כל מי שמקבל אותו. הרעיונות המקוריים מסתכמים ברגע של תשומת לב לחברים שלכם ובהוצאה כספית שבין 25-40 ₪. מדלי פופקורן בסגנון של פעם, ארנק ברווז ועד אוזניות בצורת עדשים.

משלוח מנות מקורי

דלי פופקורן בסגנון של פעם - דלי לפופקורן מעוצב בסגנון רטרו מפלסטיק. תחליף מקורי לסלסלה של משלוח המנות. ניתן לשימוש גם עם תום החג ובהחלט יכול לשמש כעוד פריט קישוט לאירוח ולמילוי חוזר של פופקורן (25 ₪)

ארנק ברווז - ברשת ENTER ניתן למצוא מגוון פריטים מקוריים בכיכובו של הברווז הכה מזוהה עם הרשת. בין מגוון הפריטים שניתן לשלב במשלוח: ארנק קטן ומעוצב. חברותי ושימושי לילדים (40 ₪). אפשר גם לבחור בארנק עם רצועה לצוואר המתאים גם כן למטבעות. מצוין לילדים שהולכים לטיולים וחוזרים מבית הספר. ניתן להצמיד לארנק גם את צרור המפתחות (30 ₪).

אוזניות כפתור בצורת עדשים - רובנו משתמשים באוזניות בזמן ספורט ובכלל. הנה עוד רעיון מקורי לאוזניות מעוצבות בצורת עדשים. לבחירה בשלל צבעים וניתן לבחור אף אוזניות בצורת מיקי מאוס (רק 20 ₪).

פאזל תלת מימד - פאזל שונה וחדשני למתקדמים! במקום לבנות על משטח - בונים לגובה. פאזלים בצורות שונות וצבעים שונים שנבנים לצורת בתלת מימד. (30 ₪).

מאת: איטל תקשורת