מבצע על אייפד


קישורים ממומנים


רוצים לקנות אייפד חדש ב-1620 ש"ח בלבד? חברת בזק יוצאת במבצע לאייפד ללקוחות שישרגו לחבילת בנדל (ספק+תשתית). כל הפרטים בכתבה הבאה.

הבנדל של בזק עולה מדרגה. לראשונה מציעה בזק ללקוחותיה חבילת בנדל הכוללת אינטרנט מהיר (תשתית וספק אינטרנט) וגם את מחשב הטאבלט המתקדם, ה- iPad של Apple. במסגרת המבצע, יעמוד מחירו של ה- iPad על 1620 שקל בלבד (במודל של חיוב זיכוי ובפריסה של 36 תשלומים), זאת לעומת 2249 שקל, מחירו בחנויות המשווקים בישראל.

מדובר בשיתוף הפעולה השני שבזק מקיימת עם חברת iDigital, היבואנית הרשמית של מוצרי Apple בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה, לקוחות קיימים וחדשים שיצטרפו לחבילה המשולבת, למהירות 10 מגה ומעלה ישלמו החל מ- 109.90 שקל לחודש עבור ספק אינטרנט ותשתית וכן יוכלו להנות מ- iPad במחיר אטרקטיבי במיוחד.

מטרת המהלך היא לעודד לקוחות קיימים וחדשים להצטרף לקצבי ה- NGN הגבוהים וכן ליהנות מיתרונות חבילת הגלישה של בזק, הכוללת ספק אינטרנט ותשתית תחת קורת גג אחת. ההתחברות למסלול האינטרנט כרוכה בהתחייבות לבזק לשנה. המבצע בתוקף עד ה – 31/3 או עד גמר המלאי (הקודם מבניהם).

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק אמר כי, "בעקבות עשרות אלפי הלקוחות שהצטרפו לבנדלים הקודמים שלנו, החלטנו לשדרג את ההצעה ולהוסיף לחבילת התקשורת גם ציוד קצה פופולרי, הלוא הוא ה- iPad. ההצעה שלנו, מאפשרת לרכוש את ה-iPad במחיר מוזל של 45 שקל לחודש בלבד (למשך 36 חודשים), ועל ידי כך מנגישה את אחד מהטאבלטים המבוקשים בעולם לכולם". עוד הוסיף גוראון כי, "מבדיקות שעשינו עולה כי החסם העיקרי בקרב הציבור לרכישת מחשב האייפד הינו המחיר. אני מאמין שבאמצעות המבצע הנוכחי של בזק והמחיר האטרקטיבי הצרכנים יתגברו על חסם זה".

ה- iPad, מדגם 16GB wi-fi כולל כונן פלאש, מסך 9.7 אינץ', תאורת LED אחורית עם טכנולוגיית IPS, מסך 802.11a/b/g/n Wi-Fi ,Multi-Touch Bluetooth 2.1 ועד 10 שעות חיי סוללה. במקביל, בזק תאפשר רכישה של מוצרים משלימים מבית Apple גם בחנויות בזק סטור ובאתר החנות, כדוגמת רמקולים, תיק צד, כיסוי מגן בעיצובים שונים ועוד.

כזכור, לפני מספר חודשים יצאה בזק במבצע נוסף בשיתוף פעולה עם חברת Apple, כאשר השיקה לראשונה בארץ את iPod Touch 4. במקביל למבצע השיקה בזק גם מספר אפליקציות על גבי ה- iPod, iPhone וה- iPad. האפליקציות הן Bphone, b144 ואפליקציה נוספת המאפשרת לגולש להמחיש את מהירות הגלישה בכל עת.

בתוך כך יוצאת בזק בקמפיין תחת הכותרת, "IPad במחיר שלא ייאמן". הקמפיין באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי יכלול פרסום בטלוויזיה, בעיתונות ובפייסבוק וימשך כשבועיים.

מאת: דוברות בזק