משקפי שמש טום פורד


קישורים ממומנים


קולקציה חדשה של משקפי שמש של טום פורד מושקת לקראת הקיץ. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

מעצב העל TOM FORD משיק את קולקציית המשקפים לקיץ 2011. הקולקציה מתאפיינת בהשראות משנות ה- 50 וה- 60 וכוללת גרסאות חדשות של מסגרות משקפי השמש הנמכרות ביותר של טום פורד, לצד סגנונות חדשים שיוצרים צורות וצבעים עכשוויים. הקולקציה בעיצוב מגוון, משדרת יוקרה ונוחות ומתאימה לגברים ונשים יחד.

לדברי טום פורד: "כל מסגרת היא בעלת ערך עיצובי גבוה מאד. זה מובן מאליו במסגרות האופנתיות וקיים גם במסגרות האופטיות. המטרה היא להימנע מלהיראות "רטרו" ולנסות להיראות מודרני לחלוטין".

אחד עשר דגמים חדשים לנשים כוללים גרסאות חדשות של ה"בסט סלר" של טום פורד עם חזית האיקס המעוגלת, המגיעה העונה בגרסת יוניסקס עם מסגרות פלסטיק קלות בשילובי צבעים סקסיים. בהשראת שנות ה- 60 ניתן למצוא משקפי שמש במראה אוברסייזד עם מסגרות פלסטיק עגולות בצבעוניות מגוונת.

בין הדגמים הבולטים בקולקציה לנשים, ניתן למצוא את דגם פדריקו ((TF188, בעל מסגרת המעוצבת בעלת נוכחות בצבעוניות מתחלפת. המסגרת בעיצוב מודרני בניחוח רטרו, בעלת מראה מעט גברי וגזרת ה- T המזוהה עם טום פורד. הדגם בצבעוניות מתחלפת וניתן למצוא את הדגם בצבעים של סגול, אפור, כחול בהיר וצהוב-בז'.

לגברים ניתן למצוא בקולקציית אביב קיץ 2011, הופעת בכורה של מסגרת אופטית בסגנון שנות ה- 60, בהשראת הדמות של קולין פירף בסרטו של טום פורד, a single men. הקולקציה כוללת גם משקפי שמש בסגנון טייסים עם מסגרת מתכתית דקה בשילוב גשר אף כפול וגרסא חדשה של מסגרת ג'ימס בונד, עם חתימת המתכת של המעצב. עוד בקולקציה מסגרת וינטאג' בהשראת שנות ה- 30 עם עדשות אובאליות ללא קו מסגרת, המאפיינות את רוח התקופה.

הקולקציה שלTOM FORD מיובאת ומשווקת בבלעדיות על ידי חברת לוכסויז'ן בע"מ מקבוצת לפידות. לוכסויז'ן, מחברות האופטיקה המובילות בישראל, יבואנית ומשווקת מותגי יוקרה בתחום משקפי השמש והראיה, את עדשות צייס גרמניה וציוד אופטיקה מתקדם. בין המותגים המובילים: POLICE, TOD'S , DSQUARED2, ROBERTO CAVALLI ועוד

מחירים לצרכן: החל מ- 1500 ₪ ועד 3000 ₪

להשיג בחנויות האופטיקה ברחבי הארץ

מאת: ארד תקשורת