טיפים לאיפור לראש השנה


קישורים ממומנים


רוצות לקבל טיפים להתאפר לראש השנה? בכתבה הבאה שרון גוטליב מלוריאל פריז תעניק לכם כמה כאלו. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

החופש הגדול כמעט מאחורינו ופנינו מועדות לקראת ראש השנה. זהו זמן מצוין לרענן את מראה עור הפנים שנצרב בשמש הקופחת, השיער שנשרף בקרני השמש הלוהטות ולהתחיל את השנה החדשה במראה רענן, טהור, זוהר ומוקפד. בראש השנה יתחדש הכול- טיפים למראה רענן וזוהר.


שלב הטיפוח ביום החג

מומלץ לסיים את המקלחת במים פושרים או קרירים לקבלת תחושה של התעוררות ורענון.
ניתן להוסיף לקרם הגוף נגיעה של שמן לבנדר או מנטה (הריח יתנדף מהר אבל אפקט הקירור של השמנים יישמר לאורך הערב). מספר שעות לפני ארוחת החג, מומלץ להניח  במקרר את קרם הלחות ואת קרם העיניים למשך שעתיים.

אחרי מקלחת, מומלץ להניח את קרם הלחות בעדינות על הפנים (קריר ונעים) הקרם מסייע בסגירת הנקבוביות, יוריד אדמדמות ונפיחות ויעניק הרגשה נהדרת כמו חדשה. לתחושת קירור נעימה בימי הקיץ המהבילים, ניתן לקחת קוביית קרח עטופה בבד וללטף את הפנים בתנועות סיבוביות. הקרח מעניק תחושת עוררות, ניתן להניח את  קרם העיניים באותה צורה.

טיפים לאיפור מרענן ולקבל מראה זוהר

להוסיף מעט מקרם הלחות או הסרום למייק-אפ. על ידי ספוגית לחה לעבור על הפנים ברפרוף. המראה שייווצר דומה לאפקט ה Air Brush (אייר בראש) כמו באיפור מקצועי, אפקט של מגע קסום וקליל על עור הפנים. בעזרת מברשת סומק רחבה,לטבול קלות בפודרה שקופה ונגיעה בסומק ורדרד/אפרסק ולהניח על הפנים. המראה שיתקבל- טבעי סמוק ומלטף.


לפזר צללית זוהרת בהירה על כול העפעף. אין צורך להכביד, להוסיף איילינר שחור ודק לאורך הריס למראה אלגנטי. לא לחסוך במסקרה, כול המוסיף, נראה מצוין . לטבול את מברשת הסומק בצללית הבהירה ועברי מעל עצם הלחי למראה זוהר וחגיגי. לקבלת שפתיים נשיות ובעלות פיגמנט דובדבן או קורל, ראשית יש לתחום את השפתיים בגוון תואם לשפתון ולמלא את החלק הפנימי של השפה. אם הפנים מעט חיוורות, נגיעה קלה בקצה השפתון האדמדם עם האצבע על כריות הלחיים, תטשטש את חיוורון ותעניק מראה חי וחיוני.


מאת: דניאלה רייבנבך יח"צ