ג'ל לניקוי ידיים ללא מים וסבון


קישורים ממומנים


חברת קלין השיקה ג'ל להיגיינת ידיים ללא צורך במים וסבון באריזת ענק של 850 סמ"ק, המאפשרת שימוש חוזר ומילוי רב פעמי של הבקבוקים האישיים. כל זאת, במחיר אטרקטיבי במיוחד של 24.90 ₪.

Pure Gel של קלין הינו ג'ל לשמירה על היגיינת הידיים, ללא צורך במים וסבון. הג'ל מתייבש במהירות ושומר על לחות ורכות העור. אריזת Pure Gel 850 סמ"ק הבלעדית לקלין נוחה לשימוש ומתאימה למילוי בקבוקונים אישיים של ג'ל היגיינה.

לקראת החורף שבפתח והחשש מהתפשטות שפעת החזירים ניתן בהחלט להתגונן מפני מחלות ווירוסים ולצמצם את העברת המחלות. שימוש חכם ויעיל בתכשירי הגנה כדוגמת Pure Gel לחיטוי כפות הידיים והקפדה על היגיינה עשויים לצמצם מעבר חיידקים ווירוסים.

על פי ארגון הבריאות העולמי, שטיפת הידיים כהלכה, ולא פחות חשוב – ייבוש הידיים, הם החלק החשוב ביותר בהפחתת סכנת ההדבקות, במיוחד במקומות ציבוריים. ניקוי של משטחים שנוגעים בהם בתדירות גבוהה חשוב גם הוא.

Pure Gel של קלין באריזת 850 סמ"ק, מחיר מומלץ: 24.90 ₪

להשיג ברשתות ובחנויות המובילות.

אודות קלין

קלין הינה חברת בת בקבוצת קליר, המובילה במשק בתחומי הניקיון, הנייר והציוד המקצועי למגזר המוסדי. סדרת מוצרי קלין פותחה והותאמה במיוחד לצורכי משק הבית הישראלי, תוך הקפדה על איכות, אמינות, ועוצמת ניקיון בלתי מתפשרת. קלין מלווה את ישראל מזה עשרות שנים, ומזוהה תמיד עם ריח טוב של בית נקי ונוסטלגיה ישראלית הבאה לידי ביטוי בחומרים אמינים ועוצמתיים המבטיחים ומקיימים.

מוצרי החברה מפותחים במעבדות קלין ומשלבים חשיבה חדשנית, מדע וטכנולוגיה מתקדמת, המשמשים כבסיס ליצירת פתרונות לבית נעים, נקי וריחני. חברת קלין מחויבת לסביבה ולקהילה. החברה מפתחת מגוון מוצרים תוך שמירה על איכות הסביבה וללא ניסויים בבעלי-חיים, מתוך מודעות ואנושיות.

מאת: רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור

עוד מאמרים בנושא:
הבושם חדש של נינה ריצ'י
קרם עיניים חדש מחברת NUXE
בושם חדש לדולצ'ה וגבאנה