שולחן עבודה וירטואלי


קישורים ממומנים


סיטריקס אישרה מעל 10,000 מוצרי צד שלישי לעבודה עם מוצר שולחנות העבודה הוירטואליים החדש – XenDesktop 4

חברת סיטריקס (Citrix), מובילה עולמית בתשתיות אספקת יישומים, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן, ממשיכה את מהפכת שוק שולחנות העבודה הוירטואליים - החברה, שיצאה לפני מספר שבועות עם גרסא מס' 4 של מוצר הוירטואליזציה המתקדם XenDesktop, השלימה בימים אלה תהליך אישור של למעלה מ-10,000 מוצרי צד שלישי לשימוש עם ה- XenDesktop 4, מוצר הוירטואליזציה הראשון והיחיד בשוק המספק שולחנות עבודה וירטואליים מכל סוג שהוא כפתרון משולב תחנת עבודה-שרת לכל סוגי המשתמשים (מרמת עובד המשתמש ביישומים פשוטים ועד רמת המשתמש ה"כבד" הצורך משאבי רשת רבים).

מוצרי הצד השלישי (Third-Party Products), המיוצרים על ידי יותר מ-200 ספקים שונים, נבדקו על ידי מומחי סיטריקס כדי לוודא שלקוח הרוכש או משדרג לגרסה 4 של XenDesktop יוכל להפעילה ללא חשש בסביבת העבודה שלו. סיטריקס בדקה ואישרה אלפי יישומים, שרתים, מערכות אחסון, פתרונות גיבוי, מדפסות, ציוד היקפי, מוצרי אבטחה, תוכנות לניהול שולחנות עבודה ופתרונות ניהול מערכות מיחשוב.

מוצר ה- XenDesktop בגרסתו החדשה משלב לראשונה גם יכולות וירטואליזציה ליישומים, שהיו גלומות עד כה רק במוצר וירטואליזצית היישומים של החברה – XenApp. הודות לכך יכולים כעת המשתמשים להעביר יישומים לשולחנות עבודה פיזיים או וירטואליים בצורה חלקה. ההעברה של היישומים מתבצעת בעזרת טכנולוגיית ה- HDX(טכנולוגית High Definition תלת מימד של סיטריקס), המאפשרת העברת יישומים וסביבות גרפיות מקצועיות באיכות גבוהה. הטכנולוגיה החדשה היא הפתרון היחיד הקיים כיום להעברת יישומי HD איכותיים למשתמשים בכל מיקום ובכל רשת.

טכנולוגית ה- HDX מאפשרת ללקוחות סיטריקס לעבוד על יישומים גרפיים מורכבים בכל מיקום בעולם, כאשר הנתונים נשמרים במרכז הנתונים המקומי. ה- HDX מפשט את ניהול שולחנות העבודה הוירטואליים ועובד עם פלטפורמות השרתים של מיקרוסופט.

אודות קבוצת אמן

קבוצת אמן מובילה את שוק ה-IT בישראל עם עולם של פתרונות, שירותים ומוצרים בתחום התוכנה. לחברה המונה כ-800 עובדים ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל, חברות בנות בארץ ובמזרח אירופה (פולין ורוסיה).

חטיבת המוצרים של קבוצת אמן מייצגת בישראל, בין השאר את החברות Citrix, Informatica, Trillium, Symantec, HP, Orsyp ועוד.

החברה מציעה מגוון של שירותים ופרויקטים מתקדמים בתחומי אינטגרציה ואיכות נתונים, תשתיות, פיתוח תוכנה, הנדסת אנוש בתוכנה, מיקור חוץ, אבטחת מידע, שו"ב, ERP&CRM ועוד.

מאת: קו ישיר יח"צ

מאמרים קשורים:
אבטחה לשרת דואר exchange של מיקרוסופט
פתרונות תוכנה לארגונים ומוסדות
בינה עסקית
הקצאות הון בחברות הביטוח