מבצעים לרכב


קישורים ממומנים


חברת המכוניות פיאט יוצאת במבצע חדש - כל מי שרוכש רכב פיאט יקבל דלק חינם ל-25,000 ש"ח.

מעוניינים לקנות רכב ולא בא לכם לשלם על דלק? לפיאט יש פתרון. כל מי שירכוש את אחד מדגמי פיאט יזכה לדלק חינם ל-25 אלף ק"מ בתחנות פז. עברתם את הנסועה הזו? תוכלו להחליף לפיאט חדשה ולזכות בדלק חינם פעם נוספת. עברתם שוב 25 אלף ק"מ והחלפתם לפיאט חדשה – זכיתם שוב בדלק חינם. כך הלאה – לכל החיים.

נמאס לשלם על דלק? מחירי הבנזין מעיקים? לרוכשי פיאט בחודש הקרוב, הבעיה הזו לא תציק יותר. חברת סמל"ת, יבואנית פיאט לישראל, יוצאת השבוע בשיתוף חברת האנרגיה פז במבצע חסר תקדים במסגרתו כל מי שירכוש את אחד מדגמי פיאט – יזכה לדלק מתנה ל-25 אלף ק"מ בתחנות פז. אך זה לא מסתכם בזאת, מי שיחליף את רכבו לפיאט חדשה לכשיצבור את כמות הקילומטרים הזו, יזכה שוב לדלק חינם ל – 25,000 ק"מ וכך הלאה – לכל החיים!

המבצע האטרקטיבי מיועד לכלל דגמי פיאט בעלי מנועי בנזין (פנדה, 500, פונטו, הבראבו החדשה, כרומה ופיורינו). משך המבצע מוגבל בזמן והוא ימשך בין התאריכים 22.11.2009-10.12.2009 "פיאט חרטה על דיגלה לחדש בכל פעם עבור לקוחותיה, ואנחנו עומדים בהבטחה", מסביר מנהל מותג פיאט, יוני אבי-טוב. "זו פעם ראשונה שיבואן רכב מתחייב להעניק הטבה כל כך משמעותית ללקוחותיו מרגע הרכישה ועד בכלל. אנחנו סמוכים ובטוחים שלקוחות שירכשו את אחד מדגמי פיאט במסגרת המבצע ידעו לשמור אמונים למותג מכל הסיבות הנכונות".

מאת: ארד תקשורת

כתבות דומות:
כמה עולה צמיג לרכב?
איך מכינים את הרכב לקראת החורף?
השכרת רכב לחרדים