מועדון כושר סייבקס הילטון בתל אביב


קישורים ממומנים


מחפשים מועדון כושר בתל אביב? רשת הילטון השיקה לאחרונה שיפוץ ועיצוב חדש למועדון סייבקס הילטון בתל אביב. כל הפרטים בכתבה הבא.

סייבקס הילטון ת"א, מועדון הכושר והספא היוקרתי, מתחדש – עבר לאחרונה שיפוץ ועיצוב מחודש על פי הסטנדרטים הבינלאומיים של רשת הילטון. השיפוץ בעלות השקעה כוללת של 2.5 מיליון ₪.

על קו העיצוב החדש אחראית אדריכלית הפנים גילי רשף גול, מחברת ART OF SPACE. לדבריה, סגנון העיצוב שנבחר הוא נקי ואלגנטי, עיצוב חם עם נגיעות יפניות בהשראת זן. הלאונג' המחודש מעוצב בהשראות מהטבע. בהשראה זו, נעשה שימוש בחומרים טבעיים, ריהוט גינה ותאורה אשר תומכת ומהווה חלק בלתי נפרד מהעיצוב. הצבעוניות היא מונוכרמטית והתוצאה היא שילוב בין שני העולמות: עולם הכושר הדינאמי והממריץ לצד הרוגע והשקט של עולם הספא.

מועדון הכושר והספא סייבקס הילטון ת"א, כולל חדר כושר מאובזר עם נוף פנורמי הצופה לים, חדר סטודיו, לאונג' רחב ידיים וספא איכותי הכולל שמונה חדרי טיפולים, ביניהם חדר טיפולים זוגי מפנק הכולל ג'קוזי. ההקפדה המושלמת של סייבקס מתבטאת באיכות הבלתי מתפשרת , ביחס האישי, במטפלים המיומנים ובמגוון רחב של טיפולים מפנקים.

רשת סייבקס הינה רשת מועדוני כושר וספא, בבעלות “לפידות ספורט", יבואנית ציוד הכושר המקצועי הגדולה בישראל ומשווקת מוצרי ספורט לשוק המוסדי. הרשת מונה שלושה סניפים: סייבקס הילטון תל אביב, סייבקס הילטון אילת וסייבקס פראג.

מאת: ארד תקשורת